Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeArt
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-09 16:39
Mijn vraag
Mijn vriendin draagt en gebruikt al een tijdje een Huawei Band 3 Pro. Nu is het houdertje afgebroken dat ervoor zorgt dat de band niet los hangt, dus ik ben hiervoor op zoek naar vervanging. Dus niet het gedeelte waarmee je de band op maat stelt, maar het losse rechthoekig stukje dat je op het uiteinde gebruikt om het bandje bij elkaar te houden ...
Als iemand hier de juiste zoekterm voor kent, ben ik wellicht ook een stap dichter bij een oplossing...
Ik denk dat die specifiek is voor dat model, of kan ik een "universeel" houdertje gebruiken hiervoor? :?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Huawei Band 3 Pro

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
op site van Huawei rondgekeken.
Via contact-formulier, maar vakje "onderwerp" dat verplicht is geeft enkel opties ivm smartphone ... |:(

Beste antwoord (via BeArt op 29-02-2020 09:03)

Verwijderd

Je moet zoken naar huawei band 3 pro bandje dan vind je automatisch alle bandjes in alle geuren en kleuren 😜

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet zoken naar huawei band 3 pro bandje dan vind je automatisch alle bandjes in alle geuren en kleuren 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeArt
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-09 16:39
Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 23:29:
Heb je goed bedacht :*)

Ik vond eerst helemaal niets dat paste, maar gebruikte daarbij ecosia.
Heb een weekje geleden nog eens een poging gedaan met Google en ondertussen is het nieuwe bandje in gebruik!!

Topic mag dus gesloten worden