Tweakers-magazine: foutje van de redactie?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
In 2018 lees ik regelmatig wat er in het nieuwe magazine staat: https://tweakers.net/zoeken/?keyword=tweakers-magazine

Ook op Hardware.info lees je info over het magazine: https://nl.hardware.info/...dware-info-magazine-12020

Wat is er met de redactie gebeurd at je sinds 2019 niks meer leest als je kijkt op tweakers-magazine op de site? Ook als ik zoek op 'magazine' in de zoekbar, vind ik alleen maar artikelen uit 2018 en eerder.

Foutje van de redactie om hier niets meer over te schrijven?

[ Voor 18% gewijzigd door CyberMania op 15-02-2020 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik gok dat ze gewoon niet (meer) aan die tag gekoppelt worden. Volgens mij zitten er hier wel een aantal tussen: https://tweakers.net/tag/.build/

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
crisp schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 18:40:
Ik gok dat ze gewoon niet (meer) aan die tag gekoppelt worden. Volgens mij zitten er hier wel een aantal tussen: https://tweakers.net/tag/.build/
Ja, dus niet echt duidelijk vindbaar of artikelen geschreven met de nadruk op het magazine. Hoe komt dat? Volgens mij toch één van de USPs voor het abonnement. Ik vind het toch een beetje raar dit. Vroeger wel veel nadruk en op hardware.info ook op het magazine, nu praktisch niks. Is het dan niks waard? :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

CyberMania schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 18:48:
Ja, dus niet echt duidelijk vindbaar of artikelen geschreven met de nadruk op het magazine. Hoe komt dat? Volgens mij toch één van de USPs voor het abonnement. Ik vind het toch een beetje raar dit. Vroeger wel veel nadruk en op hardware.info ook op het magazine, nu praktisch niks. Is het dan niks waard? :(
Volgens mij trek je nu de verkeerde conclusie. Sowieso is het meest recente magazine dat reeds is uitgekomen van december 2019/januari 2020, dus zo gek is het niet dat er 'sinds 2019' nog niet zoveel artikelen over te vinden zijn. Je eigen link van HWI verwijst tenslotte ook dat ie pas op 28 februari uitkomt en de daarin geschreven artikelen komen dus op zijn vroegst pas in maart...

Er wordt in elk magazine een of meerdere artikelen geschreven dat 'later' op de site komt; vziw is dat tot nu toe ook elke keer gebeurt, zowel 'later' als 'verschenen'. Jouw zoekopdracht laat de meeste daarvan zien, hoewel het in dit geval iets handiger is om specifiek binnen reviews te zoeken en 'nieuwste eerst' te sorteren. De nieuwste twee in dat resultaat zijn van 22 en 21 oktober 2019.

@crisp er is ook helemaal geen tag (nodig) voor magazine; maar het groene kadertje dat er meestal onderaan staat zou wel consequent gebruikt horen te worden ;)

Zo te zien staat er in het meest recente artikel van niet zo'n kadertje... Vergeten toe te voegen @willemdemoor?

[ Voor 10% gewijzigd door ACM op 16-02-2020 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
ACM schreef op zondag 16 februari 2020 @ 08:30:
[...]

Volgens mij trek je nu de verkeerde conclusie. Sowieso is het meest recente magazine dat reeds is uitgekomen van december 2019/januari 2020, dus zo gek is het niet dat er 'sinds 2019' nog niet zoveel artikelen over te vinden zijn. Je eigen link van HWI verwijst tenslotte ook dat ie pas op 28 februari uitkomt en de daarin geschreven artikelen komen dus op zijn vroegst pas in maart...

Er wordt in elk magazine een of meerdere artikelen geschreven dat 'later' op de site komt; vziw is dat tot nu toe ook elke keer gebeurt, zowel 'later' als 'verschenen'. Jouw zoekopdracht laat de meeste daarvan zien, hoewel het in dit geval iets handiger is om specifiek binnen reviews te zoeken en 'nieuwste eerst' te sorteren. De nieuwste twee in dat resultaat zijn van 22 en 21 oktober 2019.

@crisp er is ook helemaal geen tag (nodig) voor magazine; maar het groene kadertje dat er meestal onderaan staat zou wel consequent gebruikt horen te worden ;)

Zo te zien staat er in het meest recente artikel van niet zo'n kadertje... Vergeten toe te voegen @willemdemoor?
Dank voor je antwoord, maar dat bedoel ik niet. Ik bedoel niet artikelen uit het magazine op de site te vinden, maar artikelen over het magazine op de site. Dus zoals de hw.info link: zo van binnenkort verschijnt weer het nieuwe magazine met de volgende artikelen en een korte toelichting.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:46
ACM schreef op zondag 16 februari 2020 @ 08:30:
[...]

@CyberMania zoekt meer dit soort .plans plan: Nieuwe editie Tweakers-magazine komt eraan. Wat staat erin?.

Denk dat @Olaf hier beter een antwoord op kan geven waarom de laatste uit juli 2018 stamt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
chengbondkwok schreef op zondag 16 februari 2020 @ 09:57:
[...]

@CyberMania zoekt meer dit soort .plans plan: Nieuwe editie Tweakers-magazine komt eraan. Wat staat erin?.

Denk dat @Olaf hier beter een antwoord op kan geven waarom de laatste uit juli 2018 stamt.
Dit bedoel ik inderdaad exact, al lijkt het me beter dan de hoofdredacteur hier wat op kan zeggen @WoutF

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:53

WoutF

Hoofdredacteur
CyberMania schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 12:37:
[...]

Dit bedoel ik inderdaad exact, al lijkt het me beter dan de hoofdredacteur hier wat op kan zeggen @WoutF
Er is nooit echt duidelijk besloten om die voorproefjes niet meer te plaatsen, en dat er meer dan een jaar later pas een topic over komt laat zien dat het ook niet heel erg gemist werd ;) Maar ik ben het met je eens dat het magazine het verdient om af en toe in de schijnwerpers te staan. Daarom heb ik net even overlegd met @Olaf (die het magazine coördineert) en afgesproken dat we de vooruitblikken weer oppakken :) d:)b
Pagina: 1