Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gevraagd om te lenen: GU10 socket met snoer en schakelaar

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Quakez
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20-05 10:35
Geen idee of het hier de plaats ervoor is, maar ik heb wat zitten zoeken en vond geen betere plaats :) .

Ik ga eind maart beginnen aan mijn smart home en er gaan heel wat Tradfri spotjes gereset moeten worden. :+ Regelmatig wordt aangeraden om hier een snoer voor te voorzien, zodat je snel en gestructureerd kan werken.

Nu kan ik dit zelf maken, kopen bij Conrad of lenen/kopen van iemand die het niet meer gebruikt.

Dus bij deze; Heeft er iemand dit liggen dat hij even niet gebruikt en wilt uitlenen? Het is wat stom om meer verzendingskosten bij conrad te betalen als het product zelf waard is... |:(

Regio is provincie Antwerpen 8)

Alvast bedankt!

(en ik weet het, misschien past het beter in de V&A, maar voor te lenen is er niet echt een categorie...)

Alle reacties

• Sa.Tan
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-07-2024
Wanneer ik google op gu10 fitting denk ik zelf; ga dit zelf samenstellen met schakelaar, stekker en stukje snoer op een plankje.
Wellicht dat je bij resetten in de toekomst het "plankje" nog vaker nodig hebt, Qua koste met het zelf maken ook nog veel goedkoper. ;)
https://www.ledlichtdisco...2D0gxVEAQYASABEgJjcPD_BwE