Hulp gevraagd bij beeldscherm voeding!

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baken
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 01-10 15:01
Goedemiddag mede-Tweakers,

Gistere heb via Vraag & Aanbod een mooi schermpje op de kop weten te tikken, namelijk de:
AOC AG352UCG6 Zwart

Echter bleek bij het controleren van het beeldscherm bij het ophalen, dat de voeding ontbrak. Nu wil het toeval dat ik al zo'n scherm in bezit heb (deze is voor Mevr. Baken) en ik dus een originele voeding heb. Nu ben ik een complete leek op stroom/spannings gebied en kan ik wel wat hulp gebruiken. Bijgevoegd een foto van de voeding, als ik typenummer google dan kom ik niet veel verder:
Het gaat om de ADPC20120, plaatje via linkje hieronder
https://imgur.com/gFeWxUd

Ik vermoed dat een 3rd party voeding zou toch ook moeten kunnen voldoen? Wie kan mij een stukje op de goede weg helpen waar ik een geschikte voeding kan vinden?

[ Voor 11% gewijzigd door Baken op 15-02-2020 13:12 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-10 11:27
Zo goed als elke 20v 6a voeding met de juiste connector zal werken.

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:18
Dit is een standaard 20V 6A voeding. 20V moet altijd hetzelfde blijven, 6A mag altijd meer zijn al is dat al een redelijk grote stroom. Meet vooral de dikte van de connector op, die zijn er in verschillende maten.

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baken
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 01-10 15:01
Bedankt voor de hulp mensen, ik ben wat aan het zoeken op het internet maar ik kan er eigenlijk geen vinden. Iemand de misschien een linkje voor me heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Baken schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 22:42:
Bedankt voor de hulp mensen, ik ben wat aan het zoeken op het internet maar ik kan er eigenlijk geen vinden. Iemand de misschien een linkje voor me heeft?
Kun je de plug meten? Maar gewoon "20V 6A adapter" in Google intypen zal je genoeg vinden.

https://adapterdirect.nl/...m-plug-8718819692515.html is bijvoorbeeld het bovenste resultaat wat ik krijg. Maar even kijken als je dezelfde plug hebt dus.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Pagina: 1