Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-02 17:37
Ik heb een LG OLED65C8PLA, die op een kast staat (dus met voet). Ik ben op zoek naar een soundbar met degelijk geluid (hoeft niet audifiel-proof te zijn, vooral voor (muziek-)films. Nu levert die voet best een beperking op: de voet is niet heel hoog. Verhogen is geen optie.
Kan een dergelijke soundbar achter de tv geplaatst worden, zonder (groot) geluidsverlies?
Wat is een goede soundbar om met deze tv te combineren?
Ik ben een noob hierin, dus advies is welkom.

-

Beste antwoord (via FeaR op 15-02-2020 11:45)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:11

FeaR

In GoT we trust

Voor aankoopadvies is er Consumentenelektronica Aankoopadvies. Ik ga dit topic echter niet verplaatsen omdat de eigen input ontbreekt. Denk aan sound bars die je bijvoorbeeld zelf al gevonden hebt. Zelfs een budget ontbreekt dus iets aanraden wordt in deze al geheel onmogelijk. Ik verzoek je het topic te heropenen in Consumentenelektronica Aankoopadvies en dan van de template gebruik te maken.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:11

FeaR

In GoT we trust

Voor aankoopadvies is er Consumentenelektronica Aankoopadvies. Ik ga dit topic echter niet verplaatsen omdat de eigen input ontbreekt. Denk aan sound bars die je bijvoorbeeld zelf al gevonden hebt. Zelfs een budget ontbreekt dus iets aanraden wordt in deze al geheel onmogelijk. Ik verzoek je het topic te heropenen in Consumentenelektronica Aankoopadvies en dan van de template gebruik te maken.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.