Product opties samenvoegen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:08
Hi,

Ik kan nergens bij "Verbeter productgegevens" aangeven dat er meerdere opties van het product al op Tweakers staan om zo het pull-down menutje voor de overige opties bij het product te krijgen.

Bijvoorbeeld:
pricewatch: Apple Beats Solo Pro (Blauw)
Keuze uit:
- Blauw
- Wit
- Rood

Maar er zijn meer kleuren:
https://tweakers.net/pric...n/?keyword=beats+solo+pro
- Zwart
- Grijs

Deze hoort er ook nog bij, maar daarvan staat de naam en de overige kenmerken nog niet goed:
pricewatch: Apple Solo Pro (Blauw)
- Lichtblauw

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:49

Mooijekind

Manager Product Content
Dank voor het melden. Ik heb de uitvoeringen inmiddels samengevoegd.

Mocht je dit nog een keer tegenkomen dan kun je dit vermelden in het 'opmerkingen-veld' bij het 'Verbeter productgegevens'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .jef
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-10 14:40
En hoe kan je een nieuwe versie toevoegen? Bijv als er een paarse Beats Solo Pro komt, om hetzelfde voorbeeld te blijven gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:08
@Mooijekind is het ook mogelijk om kenmerken/specificaties te kopiëren?
Ik bedoel, 1 goed invullen en als template gebruiken voor de andere 5. Zijn toch allemaal hetzelfde op de kleur na.

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:53

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@.jef Als je een nieuwe versie tegenkomt, kan je die het beste via het nieuw product toevoegen formulier aanmelden: https://tweakers.net/pricewatch/addproduct/. Of mocht je 'm tegenkomen in Unsorted, via de Productinformatie toevoegen-knop. In beide gevallen hoef je alleen de afwijkende specs in te vullen, om jouw voorbeeld te gebruiken, dus alleen Paars als kleur aan te vinken, en indien bekend SKU en EAN-code. Vermeld in het opmerkingenveld dat het om een variant gaat van product xxx (copy/paste dan gewoon het linkje van het bestaande product) en dan zetten wij het aan de achterkant samen bij zijn broertjes en zusjes :) Een melding maken via Verbeter productgegevens kan ook, maar dat is voor ons iets bewerkelijker, voor ons is de eerste manier handiger.

@TerrorSource Dat kunnen wij al in onze backend. product: Apple Beats Solo Pro noemen wij een product en alle varianten die eronder hangen noemen we uitvoeringen. We kunnen eenvoudig een nieuwe uitvoering aanmaken, de afwijkingen in specs in te vullen en deze op te slaan. Als gebruiker is dat dus niet mogelijk, hiervoor moet je de stappen die ik hierboven uitleg aan .jef volgen.