Mijn vrouw heeft een Xiaomi Redmi 5plus, zo'n 2 jaar geleden nieuw gekocht bij Belsimpel . Nu blijkt (niet eerder gemerkt) dat de Cloud volledig vol was terwijl er maar weing foto's bijgekomen zijn recent. Nu ging ik op onderzoek uit en nu blijkt dat haar telefoon gebruik maakt van een ander Mi account dan dat als zij op de pc inlogt. Gevolg: de Cloud op de pc is leeg en op de telefoon vol. Erg lastig en dus wil ik het account van de telefoon er af gooien. Maar dat gaat dus niet zomaar omdat dit gekoppeld is aan de 06 nummer wat niet bekend is bij ons en ik dus ook niet kan inloggen want ik heb geen wachtwoord (verificatiecode gaat naar het onbekende telefoonnummer).
Mijn vraag is nu wat ik het beste kan doen. Is het Mi account volledig te verwijderen zonder wachtwoordcheck? Of moet zij maar leren leven met het niet gebruiken van de Miaccount? Ik heb inmiddels wel een nieuw Mi account op de pc aangemaakt maar die synchroniseert dus niet met de telefoon.
Wie weet raad? Alvast bedankt.
Kees.
...
Mijn vraag is nu wat ik het beste kan doen. Is het Mi account volledig te verwijderen zonder wachtwoordcheck? Of moet zij maar leren leven met het niet gebruiken van de Miaccount? Ik heb inmiddels wel een nieuw Mi account op de pc aangemaakt maar die synchroniseert dus niet met de telefoon.
Wie weet raad? Alvast bedankt.
Kees.
...