Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen denk aan CS GO, BF V, fifa en pubg. Ben iemand die graag foto's maakt en bewerkt. Verder wil ik er mee streamen netflixen en gewoon surfen op het web.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb geen max prijs maar denk dat ik rond de 1000 euro wel goed zit ben er nu over wat niet erg is hoe minder hoe beter en assemblage doe ik zelf.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb deze tv en scherm welke ik allebei zal gebruiken tv als ik op de bank potje fifa of bijv Assassin's Creed of andere AAA met controller scherm word later geupgrade naar 1440p 144hz
pricewatch: Samsung 75Q70R Zwart
pricewatch: HP 27es Zilver, Zwart
pricewatch: Steelseries Arctis 7 Zwart (2019 edition)
Verder heb ik muis toetsenbord, speakers, behuizing fractal design meshify c.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een grafische kaart, cpu, voeding, moederbord, ram en m.2 ssd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb goede ervaringen met asus en intel maar weet vrijwel zeker dat het dit keer amd word.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wil later een 1440p 144hz scherm er bij dus bij games zoals CS GO moet die dat ook kunnen verder wil ik het zo stil mogelijk hebben.
Ga je overklokken?
Ja lichte overclock
Wat verwacht je van ons?
Heb gedeeltelijk de best buy guide overgenomen, grafisch kaart omdat deze 1 van de betere en stillere is in de reviews, CPU omdat ik ook veel foto bewerken doe en future proof wil zijn, ram 16gb omdat ik denk dat dit momenteel genoeg is en altijd nog uit te breiden, voeding kan ik niet verklaren hier heb ik 0,0 verstand van maar heb deze blindelings overgenomen van de best buy guide en ssd heb ik gekozen omdat dese bij veel schrijven/lezen toch sneller is dan de rest. Mijn vraag aan jullie is kan ik hier nog wat aanpassen? Kan het goedkoper? Ik wil de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen en hou de V&A in de gaten voor het geval dat ik bijv. de ssd of ram goedkoper kan scoren bij een medetweaker.
Gamen denk aan CS GO, BF V, fifa en pubg. Ben iemand die graag foto's maakt en bewerkt. Verder wil ik er mee streamen netflixen en gewoon surfen op het web.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb geen max prijs maar denk dat ik rond de 1000 euro wel goed zit ben er nu over wat niet erg is hoe minder hoe beter en assemblage doe ik zelf.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb deze tv en scherm welke ik allebei zal gebruiken tv als ik op de bank potje fifa of bijv Assassin's Creed of andere AAA met controller scherm word later geupgrade naar 1440p 144hz
pricewatch: Samsung 75Q70R Zwart
pricewatch: HP 27es Zilver, Zwart
pricewatch: Steelseries Arctis 7 Zwart (2019 edition)
Verder heb ik muis toetsenbord, speakers, behuizing fractal design meshify c.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een grafische kaart, cpu, voeding, moederbord, ram en m.2 ssd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb goede ervaringen met asus en intel maar weet vrijwel zeker dat het dit keer amd word.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wil later een 1440p 144hz scherm er bij dus bij games zoals CS GO moet die dat ook kunnen verder wil ik het zo stil mogelijk hebben.
Ga je overklokken?
Ja lichte overclock
Wat verwacht je van ons?
Heb gedeeltelijk de best buy guide overgenomen, grafisch kaart omdat deze 1 van de betere en stillere is in de reviews, CPU omdat ik ook veel foto bewerken doe en future proof wil zijn, ram 16gb omdat ik denk dat dit momenteel genoeg is en altijd nog uit te breiden, voeding kan ik niet verklaren hier heb ik 0,0 verstand van maar heb deze blindelings overgenomen van de best buy guide en ssd heb ik gekozen omdat dese bij veel schrijven/lezen toch sneller is dan de rest. Mijn vraag aan jullie is kan ik hier nog wat aanpassen? Kan het goedkoper? Ik wil de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen en hou de V&A in de gaten voor het geval dat ik bijv. de ssd of ram goedkoper kan scoren bij een medetweaker.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 312,49 | € 312,49 |
1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 105,95 | € 105,95 |
1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 5700 XT Gaming X | € 450,- | € 450,- |
1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,95 | € 49,95 |
1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESBK | € 82,05 | € 82,05 |
1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 92,90 | € 92,90 |
1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 169,- | € 169,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.262,34 |
[ Voor 6% gewijzigd door Sokucho op 16-02-2020 13:54 ]
PC : Ryzen 7 5700x3d / 6800XT / 32 GB DDR4 3600 | Quest 3 | Asus Rog Ally |