Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Verwijdering Yahoo mail account van oude MacBook Pro

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• terrierbuster
  • Registratie: februari 2020
  • Laatst online: 14-02 22:43
Mijn vraag
Ik heb een MacBook Pro van 2008 met MAC OSX 10.5.8. Ik wil deze weggeven maar dan moet eerst mijn "shared" yahoo mail account worden verwijderd zonder dat het van mijn iMac en iPad wordt verwijderd

Relevante software en hardware die ik gebruik
...Macbook Pro 2008 met Mac OSX 10.5.8 software
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...Niets, angst voor totale verwijdering van alle machines

Alle reacties

• nelizmastr
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 13:47

nelizmastr

Goed wies kapot

OS X 10.5.8 heeft geen synchronisatiemogelijkheden met moderne Macs, geen iCloud niks. Zolang je niet eerst met het handje al je mails eraf gooit gaat er niks verloren. Gewoon het account verwijderen in mail dus.

I reject your reality and substitute my own

• sypie
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
Ik mag ook hopen dat je een nieuw gebruikersaccount aanmaakt op die Mac en daarna jouw oude account verwijdert?

• tweazer
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 26-03 14:50
Dan doe je de computer toch weg zonder harddisk ? Ik wil je er graag van af helpen :)

Zonder dollen: de nieuwe gebruiker heeft met een nieuwe schijf meer plezier van de portable (betrouwbaarheid disk) en je houdt een backup en weet zeker dat geen data meegaat naar de nieuwe gebruiker.

[Voor 55% gewijzigd door tweazer op 29-02-2020 11:46]

• maratropa
  • Registratie: maart 2000
  • Niet online
@terrierbuster log voor de zekerheid icloud uit van de desbetreffende mac. dan kun je het account verwijderen zonder dat dat potentieel overal gebeurd. Maar als ik @nelizmastr mag geloven gebeurd dat sowieso niet..?

specs

• nelizmastr
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 13:47

nelizmastr

Goed wies kapot

maratropa schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 09:55:
@terrierbuster log voor de zekerheid icloud uit van de desbetreffende mac. dan kun je het account verwijderen zonder dat dat potentieel overal gebeurd. Maar als ik @nelizmastr mag geloven gebeurd dat sowieso niet..?
Je kan het account gewoon weggooien inderdaad. OS X 10.5 Leopard (uit 2007, en uit ondersteuning sinds 2010) had geen iCloud dus er is geen synchronisatie gaande. iCloud is pas geïntroduceerd in Lion.

Maar ook daar is het account niet, weg weg, maar gewoon uitgelogd.

I reject your reality and substitute my own

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True