Ik heb sinds vandaag een Oculus Rift S. Bij de setup bevestigt Oculus Home dat mijn usb en display kabel verbonden zijn. Zodra ik bij het punt van de setup kom dat ik de HMD op moet zetten, zie ik gewoon helemaal niks. Het display is ook niet aan, ik zie geen zwart scherm het is gewoon helemaal donker.
Wat zij informatie:
- Ik heb 3 usb 3.1 poorten, ik heb ze allemaal geprobeerd
- Het is een laptop, GTX1070 en i7 8th gen.
- Het is een display > mini display port middels verloopstukje
- Mijn drivers zijn up-to-date
- Ik heb Oculus home meerdere malen gereperareerd.
- Ik heb stroom instellingen correct ingesteld voor usb.
- Ik heb de kabel die achter het maskerfoam verstopt zit er uit gehaald en na x aantal seconden er weer in gedaan
- Oculus Home zegt dat mijn Rift S connected is, alle sensoren werken. Ik hoor geluid ook van de HMD's speakers.
- De LED voorop is blauw en die tussen de lenzen brandt wit, als ik hem op doe gaat de witte LED uit.
Ik heb nog geen enkel keer een scherm aan gezien in de Rift S en begin radeloos te worden. Ik hoor graag van jullie of jullie weten wat het probleem is of er opties zijn!
Mocht ik niet genoeg informatie hebben gegeven dan hoor ik het graag!
Wat zij informatie:
- Ik heb 3 usb 3.1 poorten, ik heb ze allemaal geprobeerd
- Het is een laptop, GTX1070 en i7 8th gen.
- Het is een display > mini display port middels verloopstukje
- Mijn drivers zijn up-to-date
- Ik heb Oculus home meerdere malen gereperareerd.
- Ik heb stroom instellingen correct ingesteld voor usb.
- Ik heb de kabel die achter het maskerfoam verstopt zit er uit gehaald en na x aantal seconden er weer in gedaan
- Oculus Home zegt dat mijn Rift S connected is, alle sensoren werken. Ik hoor geluid ook van de HMD's speakers.
- De LED voorop is blauw en die tussen de lenzen brandt wit, als ik hem op doe gaat de witte LED uit.
Ik heb nog geen enkel keer een scherm aan gezien in de Rift S en begin radeloos te worden. Ik hoor graag van jullie of jullie weten wat het probleem is of er opties zijn!
Mocht ik niet genoeg informatie hebben gegeven dan hoor ik het graag!