Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wat is dit onderdeel?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• SamDT
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 12-03 12:54
Hallo,

Mijn Samsung A70 laad niet meer op, vroeger laadde hij af en toe op (slecht contact denk ik), ik overweeg nu om een charging port te bestellen en hem te repareren.

Maar ik merk wel enige schade en ontbrekende stukken van het gouden onderdeel op de foto, het gouden ding aan de rand.

Waarvoor dient het en wat als het beschadigd is?

https://imgur.com/a/mwmXvYe

Beste antwoord (via SamDT op 14-02-2020 17:41)

• jodeltje
  • Registratie: december 2007
  • Niet online
Dat is een antenne, als je geen ontvangst problemen hebt over WiFi/Bluetooth/GSM zou ik me er geen zorgen over maken.

Je kan ook even met een tandenstoker oid je USB-poort leeg kunnen peuteren, daar kan flink wat stof uit komen.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• jodeltje
  • Registratie: december 2007
  • Niet online
Dat is een antenne, als je geen ontvangst problemen hebt over WiFi/Bluetooth/GSM zou ik me er geen zorgen over maken.

Je kan ook even met een tandenstoker oid je USB-poort leeg kunnen peuteren, daar kan flink wat stof uit komen.

• SamDT
Dacht ik ook, nooit wifi gsm of bluetooth problemen gehad dus vandaar het vermoeden dat het iets anders was. Bedankt!

• SamDT
Ook nog even vragen, als ik hem probeer op te starten krijg ik voor heel even een horizontale witte lijn op het scherm te zien en dan niets meer. Dat is waarschijnlijk gewoon omdat hij helemaal leeg is denk ik?

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True