Toon posts:

Kent iemand P.K. -> aanvrager hosting

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik run zelf een webhosting bedrijf en een tijd geleden vroeg ene P.K. hosting bij mij aan voor min. 100 GB/maand.
Van de een op de andere dag liet ie nix meer van zich horen. Ik denk dus gewoon een oplichter. Zijn er nog andere mensen die van hem hebben gehoord e.d.

Indien dit hier niet gepost mag worden.. sorry..

Verwijderd

Och een oplichter, hgeb je em iets laten tekenen? kon ie al op de webspace ed?

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:57

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op vrijdag 03 augustus 2001 16:46 schreef turbop het volgende:
Hallo,

Ik run zelf een webhosting bedrijf en een tijd geleden vroeg ene P.K. hosting bij mij aan voor min. 100 GB/maand.
Van de een op de andere dag liet ie nix meer van zich horen. Ik denk dus gewoon een oplichter. Zijn er nog andere mensen die van hem hebben gehoord e.d.

Sorry, ken em niet, wel vaag idd, 100gb is nog al wat (tenzij je een grote site hebt, maar toch).

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E24 - 6Mio voor kromme beekjes, 50meter minder huizenbouw & AI = mount stupid.

Verwijderd

Topicstarter
gelukkig was het in het begin stadium.
Hij wilde een afspraak maken om het een en ander door te nemen enzo.. Vreemde was dat hij eerst echt binnen 10-30 min e-mails beantwoorde. Nou jah hopen dat er een echte 100 GB klant nog eens langskomt :)

Verwijderd

ik vind het wel een beetjenaai om zijn naam zomaar hier neer te plakken, hij heeft och nog niks lopen tekenen enzo? het is nie netjes om ineens nix meer van je te laten horen, maar tis absoluut geen oplichterij ofzo...

Verwijderd

Topicstarter
Is zeker niet de bedoeling om iemand zwart te maken.. ik vraag vooral of iemand anders bekent met hem is.

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11-04 16:00

SiGNe

Ook hoi!

Misschien was je te duur en is ie naar een ander gegaan.

Niet?
[Specs]

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Zolang hij niet toegezegd heeft iets te willen is het geen oplichting of wat dan ook hoor.

Verwijderd

Op vrijdag 03 augustus 2001 17:26 schreef ACM het volgende:
Zolang hij niet toegezegd heeft iets te willen is het geen oplichting of wat dan ook hoor.
ACM > Als het geen oplichterij is, wordt de persoon hier wel ten onrechte zwart gemaakt en zijn naam in diskrediet gebracht. Dat is niet echt netjes, aangezien hij helemaal niks verkeerd heeft gedaan. Ik krijg elke week wel van dit soort figuren.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op vrijdag 03 augustus 2001 18:38 schreef Magio het volgende:
ACM > Als het geen oplichterij is, wordt de persoon hier wel ten onrechte zwart gemaakt en zijn naam in diskrediet gebracht. Dat is niet echt netjes, aangezien hij helemaal niks verkeerd heeft gedaan. Ik krijg elke week wel van dit soort figuren.
Ja ik was met 20 dingen tegelijk bezig geloof ik :)
Maar de naam wegediten stond nog op het programma.

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:57

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op vrijdag 03 augustus 2001 18:38 schreef Magio het volgende:

[..]

Wie dan? :9

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E24 - 6Mio voor kromme beekjes, 50meter minder huizenbouw & AI = mount stupid.

Verwijderd

Op vrijdag 03 augustus 2001 18:41 schreef nigelator het volgende:

[..]

Wie dan? :9
H.M. te V.
B.C. te M.
W.A. en M.Z. te Huis ten B.

Verwijderd

Werk zoekende? Met papiertje? Joh, kijk hier es: DC Company In no time contact en werk...
al je ICT vacatures zijn leeg ..... moet je dan vooral op GoT posten... :)

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

Edit 'm ook dan ff weg in de Reply's, daar staat nog netjes $naam ipv P.K. ...

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

Verwijderd

Op vrijdag 03 augustus 2001 16:46 schreef turbop het volgende:
Hallo,

Ik ken hem wel trouwens, hij werkt bij een concurrent van je, eentje met een eigen serverruimte.

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op vrijdag 03 augustus 2001 18:47 schreef Magio het volgende:

[..]

Ik ken hem wel trouwens, hij werkt bij een concurrent van je, eentje met een eigen serverruimte.
Opzich wel weird dan dat hij "zich als een ander voordoet en zo probeeert de "conncurrent te misleiden/kapot te maken...rare is ook dat hij zich als belg voordeed :? Allemaal vaag.."

" " = neem ik waar uit verhaal hierboven en via icq van turbop

Defunctus Deo Juvente

Verwijderd

Topicstarter
misschien was ik wel iets voorbarig om een oplichter te noemen, zullen we het erop laten dat ik wel al een aantal uur erin had gestoken en kosten had gemaakt(niet veel kosten maar toch..)
Hij deed zich idd voor als een Belg (wat hij trouwens ook is denk ik zo.. aangezien ik een Belgisch tel.nr. kreeg van hem waaronder ik heb ook heb kunnen bereiken.)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 03 augustus 2001 17:20 schreef SiGNe het volgende:
Misschien was je te duur en is ie naar een ander gegaan.
Nee hij stemde in met mijn prijs en hij zou vanuit X komen om het een en ander door te nemen.

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op vrijdag 03 augustus 2001 20:36 schreef turbop het volgende:

[..]

Nee hij stemde in met mijn prijs en hij zou vanuit X komen om het een en ander door te nemen.
Tel neemt ie ook niet meer op :?

Defunctus Deo Juvente

Pagina: 1