Mijn vraag
Is het mogelijk om in een Renderfarm opstelling, die gebruik maakt van Adobe Media Encoder, het verwerken van projecten zoals geïllustreerd in de afbeelding te realiseren?
De wens is om vanuit Adobe Premiere / After Effects het project in de Queue van de renderfarm te plaatsen, zonder dat we met een watchfolder te werken.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Adobe After Effect, Adobe Premiere, Adobe Media Encoder
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Gevonden: niks, nada, noppes. Alles komt terecht bij het standaard proces, wat we nu ook gebruiken. Project opslaan in watchfolder en wachten tot de Media Encoder het oppakt.
Geprobeerd: Reddit afgespeurd, Google afgespeurd, maar kan er niets over vinden.
Uiteraard kunnen we de render-farm gewoon gebruiken, maar elke optimalisatie is welkom.
Voor de liefhebbers onderstaand ook de (basis)hardware die we hiervoor gebruiken.
Alvast bedankt voor het meedenken!
Is het mogelijk om in een Renderfarm opstelling, die gebruik maakt van Adobe Media Encoder, het verwerken van projecten zoals geïllustreerd in de afbeelding te realiseren?
De wens is om vanuit Adobe Premiere / After Effects het project in de Queue van de renderfarm te plaatsen, zonder dat we met een watchfolder te werken.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Adobe After Effect, Adobe Premiere, Adobe Media Encoder
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Gevonden: niks, nada, noppes. Alles komt terecht bij het standaard proces, wat we nu ook gebruiken. Project opslaan in watchfolder en wachten tot de Media Encoder het oppakt.
Geprobeerd: Reddit afgespeurd, Google afgespeurd, maar kan er niets over vinden.
Uiteraard kunnen we de render-farm gewoon gebruiken, maar elke optimalisatie is welkom.
Voor de liefhebbers onderstaand ook de (basis)hardware die we hiervoor gebruiken.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i7-9700K Boxed | € 388,- | € 388,- |
1 | Videokaarten | Asus ROG Strix GeForce RTX 2080 OC Gaming | € 835,72 | € 835,72 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2B3200C16 | € 154,90 | € 154,90 |
1 | Solid state drives | Samsung 860 EVO 500GB | € 83,- | € 83,- |
2 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 500GB | € 95,- | € 190,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.651,62 |
Alvast bedankt voor het meedenken!