Toon posts:

Compaq says: RDRAM PC712 ????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een tijdje een Compaq Deskpro Workstation AP250 (PIII-600) en daar zit RDRAM in, (zag ik later pas) maar het is PC712 volgens de specs van Compaq.. Hoe zouden ze hier aan komen, ik heb er nog nooit van gehoord... Kan daar dan gewoon PC800 naast gezet worden??? En welk merk zou ik dan moeten nemen?? Heb geen zin om dat dure Kingston te kopen..

Thanks,

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:33
PC700 (afgerond) was er al met de introductie van RDRAM (naast 600 en 800). Alleen wordt het nu niet meer gebruikt omdat de huidige chipsets (i850 en i860) niet met PC700 om kunnen gaan. Voor zover ik weet kan je er gerust een PC800 bij in proppen; deze zal dan gewoon op 2x356MHz draaien.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
Hééé geweldig, bedankt...

Kan ik trouwens ook geheugen met ECC en zonder ECC naast elkaar gebruiken?? Als ik dat nou nog weet kan ik na het weekend meteen bestellen....

Thanks again

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:56

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Het kan wel, maar dan moet je ECC op alle modules uitschakelen !!!

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:00

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op vrijdag 03 augustus 2001 16:48 schreef B_O_S_S het volgende:
Het kan wel, maar dan moet je ECC op alle modules uitschakelen !!!
:)

Je hebt zeker de zelfde s370 chipset met Rdram als die hele goedkope Asus P3CE bordjes.. beetje raar, als RDRam nou cheap was had dat wel kewl geweest (Waren ze vast ook weer duurder).

http://www.tweakers.net/pricewatch/7011

Maakt reviews bij IOTDomotica.nl . Podcast bij Kophi: ook op YT.

Verwijderd

Topicstarter
Dudes!

Het is een Compaq daar valt weinig of niets aan zulk soort instellingen te veranderen, toch? Waar zou zo'n ECC instelling moeten zitten?? In de BIOS?? Niet bij Compaq.....

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20:02
Op vrijdag 03 augustus 2001 16:54 schreef bmannien het volgende:
Dudes!

Het is een Compaq daar valt weinig of niets aan zulk soort instellingen te veranderen, toch? Waar zou zo'n ECC instelling moeten zitten?? In de BIOS?? Niet bij Compaq.....
Ik heb in een oude Compaq server non-ECC geheugen geprikt en daarbij werd ECC automagisch uitgeschakeld.
Pagina: 1