Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Sonoff switch T433 86to verbinden met eWeLink via 4ch pro

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• art84
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 18-02 22:22
Ik heb onlangs een eWeLink Switch T433 86 Type Wall Touch Panel Sticky 433MHz Wireless RF Remote Control Transmitter Automation Modules 3Gang ( Dit is de platte uitvoering zonder bedrading met een batterij) en een sonoff 4ch pro R2 gekocht.
Ik heb de 4ch pro verbonden in de eWeLink-app.
Normaal moet de switch verbonden worden met een bridge van Sonoff maar ik dacht dat ik de switch kon verbinden via de 4ch pro daar deze zowel in de eWeLink app als met de bridge werkt maar ik kan niet vinden hoe ik de switch kan verbinden
Of is het alleen mogelijk om de schakelaar aan te sluiten met behulp van een Sonoff RF Bridge.
Wie heeft hier ervaring mee en kan mij op weg helpen.

Alvast bedankt voor je reacties

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True