Hallo allemaal,
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Mijn vraag
Ik ben opzoek naar de juiste hosting provider en heb jullie hulp nodig bij deze keuze.
Even wat context: Het gaat om een simpele WordPress website voor een kapperszaak. De website zal vooral informatief zijn, niet veel veranderen en ook niet giga veel bezoekers trekken.
Met andere woorden, de eisen zijn laag. Er zijn twee eisen:
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb zelf al wat onderzoek gedaan. Zie hieronder en overzichtje (foto) van de providers en pakketten die ik heb geselecteerd:

Momenteel twijfel ik zelf tussen Neostrada (optie 1) en Vimexx. Deze komen er qua prijs goed uit.
Wel twijfel ik over de performance. Dit is puur omdat ik hier geen verstand van en/of ervaring mee heb.
Wat is jullie advies? Andere opties zijn ook welkom.
Hartelijk dank. Groeten,
Dennis
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Mijn vraag
Ik ben opzoek naar de juiste hosting provider en heb jullie hulp nodig bij deze keuze.
Even wat context: Het gaat om een simpele WordPress website voor een kapperszaak. De website zal vooral informatief zijn, niet veel veranderen en ook niet giga veel bezoekers trekken.
Met andere woorden, de eisen zijn laag. Er zijn twee eisen:
- - Dat de site wel enigszins professioneel overkomt en niet giga traag is.
- - Dat de kosten niet te hoog zijn voor zoiets simpels en ook niet giga gaan stijgen in de toekomst.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb zelf al wat onderzoek gedaan. Zie hieronder en overzichtje (foto) van de providers en pakketten die ik heb geselecteerd:

Momenteel twijfel ik zelf tussen Neostrada (optie 1) en Vimexx. Deze komen er qua prijs goed uit.
Wel twijfel ik over de performance. Dit is puur omdat ik hier geen verstand van en/of ervaring mee heb.
Wat is jullie advies? Andere opties zijn ook welkom.
Hartelijk dank. Groeten,
Dennis
[ Voor 18% gewijzigd door dennnis89 op 14-02-2020 12:47 ]