Is een HP net zo kieskeurig met geheugen as compaq

Pagina: 1
Acties:

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:06

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Hallo,

Zoals iedereen wel weet is Compaq nogal kieskeurig met geheugen, is dit ook het geval bij HP of hebben jullie daar géén ervaringen mee?

20*350ZO45°

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-08 00:57
noch compaq als hp is selectief bij gebruik van de volgende chipies op de latjes ram:

hyundai,mtec,kingston,macroscom,mtech,pqi, en nog een paar merken waar ik ff niet op kom.

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:06

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Op vrijdag 03 augustus 2001 16:54 schreef psygho het volgende:
noch compaq als hp is selectief bij gebruik van de volgende chipies op de latjes ram:

hyundai,mtec,kingston,macroscom,mtech,pqi, en nog een paar merken waar ik ff niet op kom.
Eet HP die reepjes die je opnoemde nu WEL of NIET? THX alvast.

20*350ZO45°

Verwijderd

Op vrijdag 03 augustus 2001 17:21 schreef RDK_NL het volgende:

[..]

Eet HP die reepjes die je opnoemde nu WEL of NIET? THX alvast.
je moet eens wat aan je begrijpelijk NL doen.....wel dus....

Verwijderd

Op vrijdag 03 augustus 2001 17:26 schreef Speedyrage het volgende:

[..]

je moet eens wat aan je begrijpelijk NL doen.....wel dus....
>:) pcies :)

• bart1234
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11-2014
Heb hier een HP VEi8 P3/600, met 64mb van ut 1 en 64 mb van ut ander, de ene is het originele hp spul (ik dacht infineon) het ander is oem spul van xenon. En het werkt als een tiet. Pas de probleme. Laatst ook op de zaak aan het wisselen geweest met de dimms (ook daar de VEi8'jes...): alles moest van 64 naar 128 mb. Nu heeft de helft dus 2x64 en de andere helft nieuwe 128mb reepies. Ook oem spul. Ook geen probleem. En dan nog iets: die originele HP reepjes zijn van hyundai, infineon, NEC, en (ik geloof) ook kingston. En dat gaat bij elkaar ook prima.

Om een lang verhaal kort te maken: Het is allemaal geen probleem. :)

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
ze zijn niet zo kieskeurig, zoals je hier hoort, maar compaq en dergelijke wil je dit niet laten merken zodat jij hun geheugen gaat kopen die veel en veel duurder zijn waardoor hun veel $$ binnen krijgen(ze zijn dan een dief voor hun eigen protomonee als ze deze stratergie niet doen)
Pagina: 1