Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Koers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:29
Ik ben op dit moment bezig in mijn nieuwe woning en ik wil graag een kabelgoot in de muur gaan verwerken.
Nu heb ik op dit moment een Sony A1 65" maar deze wil ik gaan vervangen door een LG OLED77C9PLA.
Om de goot nu op de juist plek e krijgen probeer ik uit te vinden waar de ruimte zit achter de tv wanneer deze aan de muur gemonteerd is.

Al best wat filmpjes en foto's gezien maar geen een die even inzoomt op die delen van de tv.

Heeft iemande hier toevallig dit model hangen?
Zoja, waar is de ruimte achter de tv om kabels achterlangs te leggen en aan te sluiten?
Afmeting gemeten vanaf de schermrand zou helemaal ideaal zijn.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
  • Laatst online: 15-09 09:58
Ik heb bij mij de goot laten uitkomen onderaan de TV. Meestal hangt de vesa beugel niet tot helemaal onderaan en kunnen de kabels onder de beugel lopen en zo de goot in.

Je moet er rekening mee houden dat de volgende TV weer anders opgebouwd zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Koers
  • Laatst online: 22:29
blubbers schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 11:01:
Ik heb bij mij de goot laten uitkomen onderaan de TV. Meestal hangt de vesa beugel niet tot helemaal onderaan en kunnen de kabels onder de beugel lopen en zo de goot in.

Je moet er rekening mee houden dat de volgende TV weer anders opgebouwd zal zijn.
Dat die anders opgebouwd zal zijn ben ik mij zeker van bewust.
Met de A1 ben ik verwend gezien die behoorlijk wat ruimte heeft vanaf de muur waardoor de consoles erachter staan op plankjes. Dat zit er straks niet meer in helaas.

Gewoon in het midden?
Heb je misschien een foto's vanaf de zijkant/onderkant voor de beeldvorming?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-09 14:02
De VESA mount van de LG hangt nu net wel beneden. Ik heb mijn kabelgoot op 1 meter van de vloer laten uitkomen. Elke TV past wel op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
  • Laatst online: 15-09 09:58
Engineer Stewie schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 11:18:
De VESA mount van de LG hangt nu net wel beneden. Ik heb mijn kabelgoot op 1 meter van de vloer laten uitkomen. Elke TV past wel op die manier.
Als ik naar de achterkant van de OLED77C9PLA kijk zitten er nog ettelijke cm's tussen de onderste schroef en de onderkant van de tv. Als de beugel stopt aan de onderste schroef heb je nog plaats om je kabels onder de beugel binnen te laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-09 14:02
blubbers schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 11:21:
[...]

Als ik naar de achterkant van de OLED77C9PLA kijk zitten er nog ettelijke cm's tussen de onderste schroef en de onderkant van de tv. Als de beugel stopt aan de onderste schroef heb je nog plaats om je kabels onder de beugel binnen te laten lopen.
Bij mij is de beugel een horizontale lat met 2 vertikale latten aan de TV. Daartussen lopen de kabels (vertikale latten en de muur). Plaats genoeg.
Pagina: 1