Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Nikobus combineren met Google Protect rookmelders

Pagina: 1
Acties:

• Pietje555
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 26-03 15:49
Mijn huis is voorzien van een redelijk uitgebreid Nikobus systeem (voorloper van het Niko Homecontrol).
Ik zou graag Google Nest Protect rookmelders gaan plaatsten ivm met de onderlinge communicatie, multisensor detectie, CO detectie en ingebouwde verlichting. Dit heb ik nog niet bij andere merken gevonden.
Nu zou ik graag de rookmelders koppelen aan mijn Nikobus systeem zodat ik een paniekprogramma kan starten. Omdat het een geadresseerd systeem is moet ik gebruik maken van een potentiaalvrij contact.

Ik kan niet vinden hoe ik de rookmelders een contact kan laten uitsturen wat ik aan mijn Nikobus kan koppelen.
Het Nikobus systeem is voorzien van een module voor potentiaalvrije contacten en van een RF ontvangen icm RF interfaces (zenders)

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True