In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Verwijderd
Twinview werkt alleen met de Detonator 3 drivers. ASUS moet nog drivers uitbrengen die gebasseerd zijn op deze drivers, dus dat wordt nog ff wachten.....
even hoog houden voor o.a. Grennnnne(?) en Biobak
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Het is mij nog niet gelukt om een aplicatie op de tv te draaien en een andere op de monitor (alleen clone en stretched) 
Kom er vandaag ook achter dat m'n Asus alleen stabiel is op AGP1X en niet op AGP2x
Bummer, scheelt toch 2 frames

Kom er vandaag ook achter dat m'n Asus alleen stabiel is op AGP1X en niet op AGP2x
Bummer, scheelt toch 2 frames
Biobak: Wat gebeurt er bij jou op die genoemde punten?
Wat doet ICQ? en wat doet een fullscreen filmpje?
Wat doet ICQ? en wat doet een fullscreen filmpje?
Ik zal er vanavond nog ff naar kijken en dan post ik de resultaten.
Als je dat zou willen doen: Graag.
alvast bedankt.
alvast bedankt.
Nou, ik zit nu met twinview voor m'n neus (800x600), maar ik kan dus geen aparte applicatie op m'n tv zetten. Werkt dus nog niet helemaal zoals het zou moeten werken.
Misschien dat iemand weet wat de optie "allow virtual desktop on clone device" inhoudt?
Misschien dat iemand weet wat de optie "allow virtual desktop on clone device" inhoudt?
Pagina: 1