BAT support

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Angelus1753
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-09 08:55
Ik ben vorig jaar overgestapt op de Brave browser en daarbij krijg je BAT (crypto)tokens als je reclame kijkt. Ook kan je daar een site tokens geven als je daar vaak op komt en de content wilt supporten. Het lijkt me voor tweakers ook een goed idee om support hiervoor mee te nemen.

BAT: https://basicattentiontoken.org/
Publisher: https://publishers.basicattentiontoken.org/ / https://batgrowth.com/publishers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boenkeijer
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 27-05 16:28
Klinkt interessant, ik zal volgende week overleggen met collega's om te kijken of dit iets is wat voor ons ook mogelijk is!

Bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloggingHank
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-07 17:43
boenkeijer schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 10:52:
Klinkt interessant, ik zal volgende week overleggen met collega's om te kijken of dit iets is wat voor ons ook mogelijk is!

Bedankt _/-\o_
Hoi, ik wilde hetzelfde topic opstarten toen ik zag dat dit (vorig jaar) al gevraagd was. Zijn hier nog plannen voor? Jullie lopen toch potentieel inkomsten mis. Ik spendeer redelijk veel tijd via brave op Tweakers (zowel op desktop als op mobiel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalfanBlackness
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

Aangezien ik hier ook een topic over wilde openen @boenkeijer weten jullie hier toevallig al meer van?

[ Voor 33% gewijzigd door MetalfanBlackness op 30-03-2021 18:31 ]

Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• boenkeijer
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 27-05 16:28
Er zijn geen plannen om dit op te pakken. Brave is echt door een minimaal aantal bezoekers in gebruik, dus biedt voor een hele selecte groep waarde.

Mocht het gebruik van Brave significant toenemen dan kunnen we het weer een keer overwegen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

boenkeijer schreef op donderdag 1 april 2021 @ 12:26:
[...]
Er zijn geen plannen om dit op te pakken. Brave is echt door een minimaal aantal bezoekers in gebruik, dus biedt voor een hele selecte groep waarde.

Mocht het gebruik van Brave significant toenemen dan kunnen we het weer een keer overwegen.
In het kader van verwachtingmangement: ook heeft een deel van de Brave gebruikers BAT uit staan. Het aantal Brave-gebruikers is daarom hooguit een bovengrens.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalfanBlackness
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

boenkeijer schreef op donderdag 1 april 2021 @ 12:26:
[...]

F_J_K schreef op donderdag 1 april 2021 @ 12:34:
[...]

Het aantal Brave-gebruikers is daarom hooguit een bovengrens.
Bedankt voor jullie antwoorden. Eigenlijk zegt het aantal brave gebruikers niet echt iets, het kan inderdaad zijn dat veel gebruikers brave rewards/auto-contribute hebben uit staan, maar mensen kunnen hiermee ook doneren (bijvoorbeeld maandelijks) en/of bat storten op hun account. Eigenlijk is de enige manier om te weten wat het "oplevert" het proberen, maar kan mij voorstellen dat het complex is voor een bedrijf om in crypto te worden gesupport.

[ Voor 44% gewijzigd door MetalfanBlackness op 01-04-2021 13:24 ]

Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H

Pagina: 1