radio fiat croma

Pagina: 1
Acties:
  • 413 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is er een radio die zo kan worden ingebouwd in fiat croma zodat actief systeem blijft werken of moet er altijd een adapter tussen voor het systeem?

Beste antwoord (via FeaR op 15-02-2020 17:11)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:22

FeaR

In GoT we trust

Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Bovenstaande template komt niet voor niets naar voren als je een nieuw topic opent. Op GoT verwachten we namelijk enige vorm van eigen inzet. Zie ook Het algemeen beleid #quickstart. In deze vorm is dit geen topic waard. Tevens had dit gewoon verder gekund in Nieuwe radio inbouwen in Fiat Croma. Actief systeem.

[ Voor 13% gewijzigd door FeaR op 14-02-2020 08:14 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolBee
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-06 23:07

ToolBee

Audiofiel met soldeerbout

Ik weet niet precies wat je bedoelt met "actief systeem" maar voor bijna elke radio is/zijn adapters nodig voor de aansluiting.

ISO-blokken worden ze ook wel genoemd.
Deze zijn op maat om ineens de stroom, speakers en eventuele stuurbediening of externe displays aan te sluiten.

Bedoel je dat laatste?

Gaat het niet zoals het moet, moet het maar zoals het gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En daar heb je inderdaad een adapter voor nodig, dit is 1 van de hoofdredenen waarom ik dus absoluut geen recente auto neem met 'eigen system' (zoals Fiat Blue Me ofzo heeft), met misschien een beetje geluk kan je een chinese 2din vinden die ergens 'half' werkt, maar dat hele systeem van stuurbedienen gaat niet werken op een aftermarket radio.

Volgens mij kan je de stuurbediening kit los kopen, dan werkt je usb en bluetooth bv niet (wel van de autoradio), geen idee of die hier verkocht worden, ik weet dat ze op ebay wel te vinden zijn voor in ieder geval fiat 500's, Axess ofzo dat die heten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:22

FeaR

In GoT we trust

Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Bovenstaande template komt niet voor niets naar voren als je een nieuw topic opent. Op GoT verwachten we namelijk enige vorm van eigen inzet. Zie ook Het algemeen beleid #quickstart. In deze vorm is dit geen topic waard. Tevens had dit gewoon verder gekund in Nieuwe radio inbouwen in Fiat Croma. Actief systeem.

[ Voor 13% gewijzigd door FeaR op 14-02-2020 08:14 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.