Vraag

• naomit
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 13-07 20:48
Hii, ik heb hulp nodig bij het gebruiken van Airpods bij mijn android telefoon. Het is namelijk zo dat ik er prima muziek mee kan luisteren, maar als ik wil bellen of een spraakopname wil versturen, gebruikt mijn telefoon bij default gewoon de microfoon van mijn mobiele telefoon, terwijl ik natuurlijk wil dat de microfoon in mijn airpods gebruikt wordt. Is er een manier om dit in te stellen of is dit enkel zo'n perk die alleen mensen met een iPhone met Airpods kunnen gebruiken?

Ik hoor graag wat jullie ervan denken!

Alvast bedankt.

Alle reacties

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Zou gewoon moeten werken, beter gezegd ik heb pricewatch: Sony WI-C300 (Blauw) en afgelopen weekend nog mee gebeld. Ook een Mi A3.

Heb je wel de mogelijkheid om over te schakelen naar bluetooth?

Gebruik je de standaard apps om mee te bellen?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
dit kan je bij bluetooth instellingen -> gekoppelde apparaten -> geluidinstellingen vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:35

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@naomit welkom op Tweakers. Ik heb je titel even aangepast, zodat het wat duidelijker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naomit
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 13-07 20:48
De titel klopt nu niet meer.

Ik heb het bellen inmiddels getest. Dit werkt inderdaad. Audio berichten via whatsapp (of andere spraakopnames etc. maken) dat lijkt maar niet te werken. 🤔