vpn protocol IKE.v2

Pagina: 1
Acties:

• groenn
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 05-01-2024
Hallo mijn vraag is

Ik heb nu 2 vpnproviders geprobeerd,namelijk goosevpn en nu heb ik surfsharkvpn.

Allebei lukt het niet om verbonden te blijven met IKE.v2 protocol,tijdens downloaden torrent ,ect

Na een tijdje downloaden stopt het downloaden ineens terwijl ik wel verboden blijf.

Het openvpnprotocol werkt wel blijf ik verbonden en gaat het downloaden gewoon door,helaas is openvpn een stuk langzamer.

Als iemand enig idee heeft hoor ik het graag greetings groenn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaume
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 14:48
Ik heb Goose VPN bij iemand anders zitten bekijken die dacht dat 'ie z'n IP niet lekte, maar ondertussen werd z'n IPv6 doodleuk exposed, zonder enige info daarover vanuit Goose. Curieus. In de Nederlandse FAQ was er helemaal niets te vinden over IPv6, in de Engelse een kort berichtje dat men alleen IPv4 ondersteunt. Prima, maar dan moet je wel waarschuwen en de mogelijkheid bieden IPv6 uit te schakelen in plaats van deze schijnveiligheid te creëren.

Van SurfsharkVPN heb ik eerlijk gezegd nooit eerder gehoord.

Met IKEv2 heb ik alleen problemen als ik een tijdje (bijna) geen traffic genereer, maar zo te horen is dat bij jou anders.

Echte problemen met IKEv2 heb ik gehad door Windows zelf, waarna ik geforceerd moest updaten van 1709 (de enige build waarin Remote Desktop nog probleemloos werkte) naar 1809. Kijk even of je up-to-date bent dus...

Als je toch al aan 't testen bent, kijk dan even of je met de 15GB/maand gratis Windscribe dezelfde problemen ook nog hebt. Als dat zo is, dan kun je in de log van Windscribe wellicht betere info vinden.

[ Voor 40% gewijzigd door guillaume op 21-02-2020 21:33 ]