[PW] zoekfilters niet goed weergegeven

Pagina: 1
Acties:

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19:26
L.S.,

Dit is mijn koopjesjacht bookmark. Wanneer ik deze aanklik zie ik in de zoekresultaten USB sticks, Computer accessoires en Game-accessoires. Echter, in de zoekfilterkolom links én in de zoekfilterbalk bovenaan staan deze niet genoemd. Zodra ik op een filtercategorie klik (zoals voedingen), dan worden de resultaten die niet staan aangevinkt weggehaald terwijl die er eerst wel stonden (en er ook hoorden te staan volgens de URL).

Wanneer ik een wijziging maak in de zoekcriteria en de bookmark/URL daarna aanklik, dan klopt alles.

Zoals ik het interpreteer worden de parameters achter het #filter-deel niet goed verwerkt in de zoekfilterkolom en -balk maar wél juist verwerkt bij het ophalen/presenteren van de resultaten.

Probleem gereproduceerd in Firefox en Opera.

Team anti-scalp - wauw..

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Het probleem zit hem in de volgorde waarin data wordt verwerkt. Eerst worden de geselecteerde opties aangevinkt, maar vervolgens worden opties die nog niet in het filter stonden dynamisch toegevoegd. Uiteraard moet dit andersom gebeuren, dus daar heb ik lokaal een fix voor gemaakt.

Komt mee met de volgende release :)

Intentionally left blank

• 5pë©ïàál_Tèkén
En stop de tijd! Binnen een uur antwoord én fix! *O* *O* *O*

Team anti-scalp - wauw..

• 5pë©ïàál_Tèkén
Helemaal top

Team anti-scalp - wauw..