Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Photoshop PC budget max. 2350

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Gh0st
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-11 22:41
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Photoshoppen

Wat mag het systeem gaan kosten?
2350

Zijn er componenten of randapparatuur die je niet in je systeem wilt hebben?
Geen AMD!! only nvidia en intel

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Lekker vlotte PC om foto's mee te bewerken. pc moet vele jaren nog state of the art zijn

Wat verwacht je van ons?
Het lijstje dat ik heb gemaakt of die voldoende is:

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/qu0hxh.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Gh0st op 13-02-2020 12:08 ]

Alle reacties

• Thehope
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 05-03-2024
Ik ga het toch vragen. Waarom geen AMD? Heb je daar slechte ervaring mee of werkt de software die je momenteel gebruikt niet goed met AMD? Ook is het handig als je je lijstje even in een tabel zet.
Mocht je toch nog AMD willen, dan is de ryzen9 3900x echt geweldig snel

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-11 19:20

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Eens met de kritische vraag van @Thehope. Zeker de 9700k heeft een abominabele prijs/kwaliteit verhouding op dit moment in vergelijking met het aanbod van AMD.

Mijn vermoeden is dat het met vooroordelen gebaseerd op ervaring uit het verleden te maken heeft. Mijn advies: zet die opzij. AMD CPU's zijn op dit moment zuiniger dan hun Intel concurrenten, zijn net zo stabiel en kosten ook nog eens een bak minder geld.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 21:34
Kan je misschien een standaardlijstje maken?
Dat leest een heel stuk makkelijker en is sneller te vergelijken.

ps je bent de eerste die ik tegenkom die een videokaart-gebasseerde pc zoekt waarbij de processor meer geld (zelfs bijna 2x zoveel) kost dan de videokaart ;)

[ Voor 41% gewijzigd door 99ruud99 op 13-02-2020 12:26 ]

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:32
-Waarom wil je nog een DVD speler?

- Net zoals wat iedereen zegt: Per se Intel in een photoshop PC is een zeer onverstandige keuze.

Verder kan ik me niet voorstellen dat dit de goedkoopste winkels zijn, gooi het in de pricewatch en piel daar nog wat mee. Nu lijkt het alsof iemand een lijstje voor je heeft gemaakt en je die klakkeloos door ons wilt laten controleren. Verder is een PC niet jaren state-of-the-art natuurlijk :)

-SSD is ook een vrij dure keus.

-Waarom nog zoveel losse kabels kopen? Meestal krijg je bij je monitor, moederbord etc al een hele rits mee...

[ Voor 14% gewijzigd door Basekid op 13-02-2020 12:28 ]

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:19
Een dvd brander of bd kan ik me nog wel voorstellen. Heb zelf al jaren een BD-brander in de pc zitten en wellicht wordt die later nog wel voor een model die 4k aan kan vervangen (om films te rippen voor op de server zeg maar).
Er zijn genoeg redenen voor om er eentje in te hebben in ieder geval.

Ben het wel eens met de vraag waarom geen AMD.
Ikzelf heb jarenlang een Intel I7 3770k gehad en begin van het jaar vervangen voor de AMD R9 3900x (12 core 24 threads etc). Dat was gewoon de betere keuze op dit moment tegenover Intel. Het liefste had ik ook Intel gekozen, maar de prijs voor iets vergelijkbaars was het niet waard.
Pagina: 1