mmorpg met Beste Visuals

Pagina: 1
Acties:

• FixDeluxe
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-05 18:33
Hallo allen,

Ik ben de laatste tijd een beetje hopeloos op zoek naar een goed en leuk spel om te spelen.
nu zoek ik vooral naar een goede / mooie mmorpg.

Echter merk ik dat ik heel vaak struikel over het feit dat ik een bepaalde mmorpg niet "mooi" genoeg vindt.
Laatst heb ik met een vriend nog weer WOW gespeeld en waar het spel zelf prima is struikel ik daar wel echt over hoe het spel er zelf uit ziet..

Ik ben dus benieuwd, wat zijn in jullie ogen de games met toch wel de beste visuals (dus niet beste gameplay)
waar ik dan ook vooral naar kijk is hoe de gear er uit ziet en hoe de combat / skills eruit zien.

( Het spel dat ik het langst heb gespeeld is Cabal online. vond en vind dit misschien nog steeds het spel waarbij de uitstraling in mijn ogen het mooiste is.)

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:51
Tja, moeilijk.
Ik vind zelf Final Fantasy XIV mooi, Guild Wars 2 en Black Desert Online.
Kan alleen niet vinden of gratis een must voor je is.
Bovenstaande spellen zien er in mijn ogen ruim beter uit dan Cabal online. :+

[ Voor 43% gewijzigd door Arunia op 13-02-2020 10:29 ]

• FixDeluxe
Arunia schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 10:28:
Tja, moeilijk.
Ik vind zelf Final Fantasy XIV mooi, Guild Wars 2 en Black Desert Online.
Kan alleen niet vinden of gratis een must voor je is.
Bovenstaande spellen zien er in mijn ogen ruim beter uit dan Cabal online. :+
het is vooral een mening he ;)
Guild Wars 2 heb ik ook even gespeeld (weet eigenlijk niet waarom ik destijds gestopt ben)
en Black Desert staat ergens wel op het verlanglijstje, als weet ik niet of dat wat voor me is.

Ik weet van mezelf dat het wel iets over de top mag zijn betreft verschijningen etc.
Veel kleur en licht in de Skills, shiney en over de top armor.

Keek laatst ook wat er nog aan komt en zag daar 2 games die me ook best aantrokken wat dat betreft.
Blue protocol en Project BBQ

Edit: nee voor mij hoeft het niet gratis te zijn, al kijk ik toch wel wat kritischer als er betaald moet worden.
en tuurlijk is Cabal nu echt outdated :p maar vind nog steeds als ik filmpje van 6 jaar terug bekijk dat het er qua gear en skills wel heel interessant uit ziet, vergeleken met dat lijkt veel al snel saai.

[ Voor 16% gewijzigd door FixDeluxe op 13-02-2020 10:33 ]

• Arunia
  • Laatst online: 13:51
Haha, vandaar ook.

Bedenk me net nog dat ook The Elder Scrolls Online is. Ook een erg mooi spel.

Black Desert is vrij snel qua combat als ik het me goed herinner. Heb het wel gespeeld, maar nog niet heel lang. Zelfde voor Elder Scrolls. Wel enige tijd gespeeld, maar weinig tijd voor lange spellen zeg maar.
Zelfde voor GW2, waarbij ik deel 1 met mijn vrouw helemaal stuk heb gespeeld.

• valermos
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-06 09:05
@FixDeluxe

Ik zit in het zelfde schuitje, 10 jaar lang Cabal Online gespeeld.
Maar er is sindsdien geen MMORPG geweest die het lang uithoudt vanwege te hoge P2W aspecten etc.
WoW / GW 2 is naar mijn mening niet zo aantrekkelijk als Cabal Online was.

Ascent Infinite Realm komt een keer uit daar ben ik naar aan het kijken of TERA 2 (Dit is nog een Rumour) .
Maar nu is er niets wat mijn aandacht vast kan houden.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:35

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Cabal, heerlijke game, waar de skill-animaties/effects nog steeds in mijn top5 staan (archer drill shot is mijn favo :P). Die zone bij de vuurtoren (ken al die namen niet meer) blijft gewoon mooi om te zien aan het water.

Visuals zou ik Black Desert zeker bekijken, zeker witch heeft aardig mooie effecten en moves, kreeg ik meteen zo'n Cabal gevoel bij. Ik moet even mijn MMO lijst even bekijken, er zijn er meest geweest die beetje die style grafisch waren, over the top maar goed uitgewerkte effects op skills.

Blade & Soul zat ook best netjes in elkaar, grafisch netjes, skills zijn mooi in elkaar gezet, al was ik niet zo'n fan van de combat. Tera zelf als bv Gunner kan ik ook nog wel van genieten.

Cabal2 was toch echt een desillusie, het zit nog wel ergens in het straatje maar lang niet zo vloeiend meer.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-06 20:53
Black Desert Online is qua graphics wel echt één van de mooiste MMO's en zit ook echt heel goed in elkaar.
Ten opzichte van andere MMO's heeft BDO wel een heel hoge leercurve.

• FixDeluxe
Misschien is BDO Dan toch eens de moeite waard, al ben ik nog niet echt onder de indruk van de armour / skill-animaties.

Keek net snel nog even terug of ik wat kon vinden van cabal, wat zag die shadowtitanium armour er toch gaaf uit :P https://cabal.gamepedia.com/Armorset_armors

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Cappella/Procyon vind ik toch mooier :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 21:53
@SinergyX Draait Cabal nog? Had idd veel charme. Speelde lekker weg.

[ Voor 9% gewijzigd door Hurtebise op 13-02-2020 11:55 ]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nog steeds, jesus p2w maar draait nog steeds.
http://cabal.playthisgame.com/en

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 21:53
Toch nog prima f2p te spelen? Toch maar weer eens oppikken.

• Tostiee
  • Registratie: Februari 2020
  • Niet online
Heb beide The Elder Scrolls Online (4 jaar) & Black Desert (3 maanden) gespeeld en zijn na mijn mening visueel erg goed. Waarbij ik de gameplay en content van ESO ook echt goed vind. BDO ben ik toch snel van afgehaakt door het bijzondere hoge p2w en grind gehalte.

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:18
YouTube: Top 10 MMORPG's With The Best Graphics

In de west te spelen MMO met de beste gfx zal je toch bij BDO uit komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 10-06 21:59

CoeliJoeli

Gamer

Old School Runescape heeft zijn charme :P (Zonder gein, voor mij is het echt nostalgie en zien huidige updates er prima uit).

Dat ter zijde zijn de mooiste MMO's op dit moment Guild Wars 2 en Black Desert Online. Helaas moet je wel betalen voor skins voor echt de mooie armors. De wereld van Guild Wars 2 is daar en tegen echt mooi. BDO en GW2 hebben beide shiny animaties

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Laatst online: 13:18

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Qua graphics vind ik zelf Guild Wars 2 nog steeds een van de mooiste MMOs, vooral de animaties zijn subliem. Dus als ik zelf ooit weer een MMO wil spelen (ben nu behoorlijk afgeknapt op hen) dan zou GW2 zeker weer een goede kandidaat zijn omdat je er gewoon lekker in kan verdrinken met de prachtige landschappen, mooie animaties, en best veel mogelijkheden.
(Ik vond BDO maar niets, niet echt mooi en ook grindtastic)

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
CoeliJoeli schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 09:32:
Old School Runescape heeft zijn charme :P (Zonder gein, voor mij is het echt nostalgie en zien huidige updates er prima uit).

Dat ter zijde zijn de mooiste MMO's op dit moment Guild Wars 2 en Black Desert Online. Helaas moet je wel betalen voor skins voor echt de mooie armors. De wereld van Guild Wars 2 is daar en tegen echt mooi. BDO en GW2 hebben beide shiny animaties
haha heb dat al tijden niet meer gespeeld, al vind ik dat Runescape (nog steeds) wel de leukste gameplay had.
Het zou toch wat zijn als Runescape het uiterlijk van een GW 2 ofzo had. dan zou ik er verslaafd aan zijn want het feit dat je naast vechten nog tig skills hebt om op leuke manieren te trainen sprak me enorm aan.

Heb echter alleen geen zin om weer alle quests te moeten doen, weer alles te moeten trainen en toch tegen de ouderwetse blokhoofden aan te moeten kijken :P

Denk dat ik GW 2 toch nog eens moet gaan proberen, want ondanks dat de graphics van BDO er wel beter uit zien denk ik dat ik heel snel diepte in het spel zelf mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 10-06 21:59

CoeliJoeli

Gamer

FixDeluxe schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 09:40:
[...]

haha heb dat al tijden niet meer gespeeld, al vind ik dat Runescape (nog steeds) wel de leukste gameplay had.
Het zou toch wat zijn als Runescape het uiterlijk van een GW 2 ofzo had. dan zou ik er verslaafd aan zijn want het feit dat je naast vechten nog tig skills hebt om op leuke manieren te trainen sprak me enorm aan.

Heb echter alleen geen zin om weer alle quests te moeten doen, weer alles te moeten trainen en toch tegen de ouderwetse blokhoofden aan te moeten kijken :P

Denk dat ik GW 2 toch nog eens moet gaan proberen, want ondanks dat de graphics van BDO er wel beter uit zien denk ik dat ik heel snel diepte in het spel zelf mis.
Misschien zou je eens naar Runescape 3 kunnen kijken. Het ziet er mooier uit dan Old School Runescape, maar minder als een GW2. Het gaat en blijft natuurlijk een web based game.

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-06 20:53
FixDeluxe schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 09:40:
[...]
Het is een beetje afhankelijk wat je onder "diepte" verstaat, maar in BDO is er juist heel veel diepte. Ik kan echt enorm lang in een klein gebied rond blijven hangen omdat er zo veel te doen is. Ondanks het wel veel hack & slash is, zijn er ook veel randzaken die het spel juist zo leuk maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Audiowaste schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 13:17:
[...]

Het is een beetje afhankelijk wat je onder "diepte" verstaat, maar in BDO is er juist heel veel diepte. Ik kan echt enorm lang in een klein gebied rond blijven hangen omdat er zo veel te doen is. Ondanks het wel veel hack & slash is, zijn er ook veel randzaken die het spel juist zo leuk maken.
Dat is meer breedte, niet zozeer diepte. End-content is wel wat mager, doe je wat je leuk vind voor 0.0001% exp en blauw betalen voor upgrades (rng ftw :P). Maar alle professions zijn wel extreem breed uitgewerkt, het is geen game die je style van GW2 bv parties en dungeons kan doen, het is 100% openworld meppen wat er te meppen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:02

KipCurreh

Nightcrawler

Is GW2 eigenlijk nog iets om te beginnen in 2020 ?

Ik zit nl. een beetje in een 'Game-dip' en zoek wat nieuwe dingen om te proberen. Aangezien de base game gratis is (lees ik net op reddit), is het eigenlijk te interessant om te laten liggen.

Maar als de game natuurlijk zo goed als dood is, is het de moeite (misschien) niet meer.

Ik heb een MMO verleden met Ragnarok Online/Lineage2/WoW (private servers) en Aion/Tera Online (official), is het hier ergens mee te vergelijken ?
Ik ben niet vies van een Korean Grind fest, mocht het nog niet duidelijk zijn 8)

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

GW2 is prima te doen, GW2 is redelijk uniek met zones, levels en gear, dat je eigenlijk wel altijd mensen tegenkomt. Er is zeker voor de casual geen min/max qua gear, bepaald punt is er gewoon een cap gear, alles erboven farmen mensen puur en alleen voor cosmetische aspect.

Pagina: 1