Naast tweakers, hardware.info volg ik ook webwereld.nl. Maar de laatste heeft al 3 weken geen nieuwe nieuws item gepubliceerd.
Is de eind wellicht nabij?
Is de eind wellicht nabij?
Pana 5j
Pana 5j
[ Voor 74% gewijzigd door Red Boll op 12-02-2020 23:24 ]
Grote Enphase topic • IQ Gateway lokaal uitlezen • PVOutput
10690Wp op O/W (Barneveld) • Panasonic Aquarea K-serie (7kW) WP • Gasloos per 1-11-2023
Nu je het zegt, ik heb Clark ook al een tijdje niet gezien en Superman trouwens ook niet, wel toevallig.
"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Dit en het onlangs geïntroduceerde design maakt het er niet beter op.Marzman schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 12:30:
Vroeger kwam ik dat dagelijks, maar ik had het idee dat het van een nieuwssite veranderd was in een soort weblog met computer totaal artikelen.
time is infinite, but each week is ten hours short..
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 5% gewijzigd door pennywiser op 13-02-2020 12:52 ]
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Techzine bestaat nog gewoon, alleen de focus is naar groot-zakelijk gegaan.MsG schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 12:55:
Zal denk ik over 5 jaar niet meer bestaan. Techzine was ook ineens ter ziele, waar ik voordat je op Tweakers.net ook welkom was met je niet-provider-emailadres, een menige tijd heeft rondgehangen.
En zal Security.nl over 10 jaar eens een responsive layout hebben? Of is dat te veel gevraagd :-P
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ja oke het bestaat als een soort van nieuwsberichtengenerator, maar het forum en alles wat de site ooit was lijkt opeens dood te zijn gegaan.Señor Sjon schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 13:18:
[...]
Techzine bestaat nog gewoon, alleen de focus is naar groot-zakelijk gegaan.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Ik ken de oude versie niet, maar tegenwoordig heeft het toch echt een flink advertorial gehalte. Het is moeilijk het als een serieuze bron te zien.Señor Sjon schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 13:18:
[...]
Techzine bestaat nog gewoon, alleen de focus is naar groot-zakelijk gegaan.
Komt volgens mij omdat ze ooit besloten hebben om het oude design vaarwel te zeggen en om te gaan naar iets anders. Bij elke verandering die ze daar doorgevoerd hebben werd de site een stuk minder interessant.MsG schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 13:21:
[...]
Ja oke het bestaat als een soort van nieuwsberichtengenerator, maar het forum en alles wat de site ooit was lijkt opeens dood te zijn gegaan.
Ghehe, daar heb ik pas geleden eens een topic over gestart, en ik kreeg me toch een stortvloed over me heen aan mensen die dit niet wouden, omdat het prima pas zoals het nu is.MsG schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 12:55:
Zal denk ik over 5 jaar niet meer bestaan. Techzine was ook ineens ter ziele, waar ik voordat je op Tweakers.net ook welkom was met je niet-provider-emailadres, een menige tijd heeft rondgehangen.
En zal Security.nl over 10 jaar eens een responsive layout hebben? Of is dat te veel gevraagd :-P
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Pana 5j
Computer!Totaal kwam ik voorheen wel regelmatig, maar dat is (volgens mij) ook afgegleden naar een soort computeridee zonder enige diepgang. Webwereld kwam ik ook niet meer afgelopen jaren. Ik denk dat Tweakers en HWI onderhand een soort duopolie hebben op technieuws met enige diepgang.Marzman schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 12:30:
computer totaal
De wijzen komen uit het Oosten!
Geen idee wat jij daar ziet, maar ik zie als laatste een artikel van 28 januari. Ook al weken niets dus.AW_Bos schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 14:51:
[...]
Volgens https://webwereld.nl/laatste/ wordt er een paar keer per week nog wat geplaatst.
Je zit in het verkeerde topic te ranten, you should know betterPcDealer schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 11:37:
Ze hebben echter wel een cookiemuur waar je daadwerkelijk dingen kan uitzetten en die staan als opt-in
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
De oudste techwebsite van Nederland gaat verdwijnen. De redactie van Webwereld is een maand geleden naar huis gestuurd. De ict-nieuwssite bestond sinds november 1995.
Dat vertellen ingewijden aan Bright. Volgens de bronnen gaat Webwereld op 1 maart op zwart. IDG, de uitgever van Webwereld, reageerde niet op een verzoek om commentaar.
Na een reorganisatie bij de uitgever is de redactie van Webwereld op straat komen te staan, vertellen de bronnen. De site werd tot begin dit jaar gevuld door een vierkoppig team, onder leiding van hoofdredacteur Sander van der Meijs.
Webwereld werd in november 1995 opgericht door internetondernemer Oscar Kneppers, die later ook aan de wieg stond van Emerce en Bright. Het was een van de eerste Nederlandse nieuwssites, die niet hoorde bij een bestaand papieren medium.
[ Voor 74% gewijzigd door Yorinn op 19-02-2020 16:00 ]
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Damn, had er al jaren niet meer op gekeken. Vroeger was ik er wel heel erg actief (en irritant)Yucon schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 14:14:
[...]
Ik ken de oude versie niet, maar tegenwoordig heeft het toch echt een flink advertorial gehalte. Het is moeilijk het als een serieuze bron te zien.
[ Voor 19% gewijzigd door Jassy op 19-02-2020 17:37 ]
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Het begin van het einde was al eerder in zicht. maar IDG was wel gouwe tijden vroeger, met de C!T Roms, voor wie dat nog kent. Vol met shareware meuk....Jassy schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 17:37:
Ze kondigen nu zelf het einde aan:
https://webwereld.nl/nieu...id-van-webwereld-3782800/
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq