Mijn desktop is inmiddels 4 jaar oud, en het lijkt me wel fijn om ook in de woonkamer of tuin te kunnen zitten ipv altijd maar boven. Daarom ben ik voorzichtig aan het kijken naar een nieuwe laptop. Belangrijk is wel dat hij mijn desktop echt kan vervangen. Dus hij moet sneller/beter zijn.
De specs van mijn desktop zijn:
i5-6600, AMD Radeon R9 380, SSD, 16GB RAM
Wat ga je met je laptop doen?
Browsen, gamen, 3D CAD (inventor/solidworks), filmpje kijken. Verder moet het gewoon een multifunctioneel ding zijn met bluetooth 5, en liefst USB-C
Wat is je budget?
Ongeveer 2000, maar ik kan wachten op een aanbieding. dus een laptop tot 2500 is interessant om naar te kijken.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Van boven, naar beneden, naar buiten en weer terug. Wel is belangrijk dat ik niet voor 3 uurtjes achter de pc de lader overal heen moet zeulen. Een goede accu is dus wel een zeer grote plus.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Visueel moet de laptop er representatief uit zien en degelijk zijn. Een disco gamer laptop wil ik niet. Verder heb ik geen voorkeuren voor merk.
Ik heb een voorbeeld toegevoegd van waar ik aan zit te denken.
EDIT:
Ondanks dat je producten kan linken bij het creeren van je post worden deze dus niet zichtbaar, helaas. Of ik doe iets fout....
Ik heb natuurlijk zelf ook al gezocht. Waar ik op uitkom zijn laptops met de volgende specs:
i7-9750h, RTX 2060/2070(Max-Q)/2080(Max-Q), 512GB of liefst 1TB SSD.
Laptops die hieraan voldoen zijn bijvoorbeeld:
Gigabyte Aero 15S
MSI GS65 Stealth 9SF
MSI GS65 Stealth 9SE
MSI P65 Creator 9SE
De specs van mijn desktop zijn:
i5-6600, AMD Radeon R9 380, SSD, 16GB RAM
Wat ga je met je laptop doen?
Browsen, gamen, 3D CAD (inventor/solidworks), filmpje kijken. Verder moet het gewoon een multifunctioneel ding zijn met bluetooth 5, en liefst USB-C
Wat is je budget?
Ongeveer 2000, maar ik kan wachten op een aanbieding. dus een laptop tot 2500 is interessant om naar te kijken.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Van boven, naar beneden, naar buiten en weer terug. Wel is belangrijk dat ik niet voor 3 uurtjes achter de pc de lader overal heen moet zeulen. Een goede accu is dus wel een zeer grote plus.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Visueel moet de laptop er representatief uit zien en degelijk zijn. Een disco gamer laptop wil ik niet. Verder heb ik geen voorkeuren voor merk.
Ik heb een voorbeeld toegevoegd van waar ik aan zit te denken.
EDIT:
Ondanks dat je producten kan linken bij het creeren van je post worden deze dus niet zichtbaar, helaas. Of ik doe iets fout....
Ik heb natuurlijk zelf ook al gezocht. Waar ik op uitkom zijn laptops met de volgende specs:
i7-9750h, RTX 2060/2070(Max-Q)/2080(Max-Q), 512GB of liefst 1TB SSD.
Laptops die hieraan voldoen zijn bijvoorbeeld:
Gigabyte Aero 15S
MSI GS65 Stealth 9SF
MSI GS65 Stealth 9SE
MSI P65 Creator 9SE
[ Voor 25% gewijzigd door 2pietjuh2 op 12-02-2020 22:17 . Reden: Huiswerk toegevoegd ]