bt878 geen geluid

Pagina: 1
Acties:

• stean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-06 19:10
ik wil de video capturen met geluid,
ik heb hem al door gelust naar mijn audio kaart en hoor het geluid bij gewoon tv kijken wel, maar niet als ik die opneem.

1)wel beeld dus geen geluid.hoe fix ik dit? volgens de software moet het al wel lukken
"capture audio" staat aan

2)canal plus met decoder proggie maar kan het kanaal niet vinden volgens frequenties op kanaal 38 in utrecht
meerdere mensen hier problemen mee???

• stean
nog eve dit:

Door Dwayne - dinsdag 16 januari 2001 01:10

--------------------------------------------------------------------------------
Misschien kabeltje aansluiten op de mic-ingang van de geluidskaart en in de taakbalk de opnameregeling van de microfoon instellen. Ik heb namelijk een eenvoudige Yahama soundcard en een Flyvideo tv kaart en die kunnen ook niet via de line-in geluid opnemen
--------

zal dit het ook kunnen zijn???
mmm moet ik zelf maar even proberen als niemand anders reageert..... 8-)

• DjMark
  • Laatst online: 14-08 15:23
Welke geluidskaart heb je?
Als je namelijk een SB Live! hebt dan moet je zorgen dat het opname kanaal wel op Line-in staat.

• Stuff
  • Laatst online: 28-06-2010

Stuff

*ploink*

Even controlleren of het OPNAME volume wel aanstaat.

Start -> Programs -> Accessories -> Entertainment -> Volume Control. Dan Kiezen voor Options -> Properties -> Recording.
Zorg ervoor dat je Line-In hebt aangevinkt en dat het schuifbalkje omhoog staat.

http://www.vado.org -- Videogames are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world. -MegaTokyo

• stean
opname volume staat aan (ofcourse) en het kabeltje zit natuurlijk in line-in

Verwijderd

Canal Plus Utrecht
S14+ en S16- geloof ik.

Ikzelf heb problemen met een PCTV Rave. Met de software van Pinnacle Systems werkt ie prima, maar andere progs claimen dat de BT8x8 Chip niet te vinden is... Iemand?

(Win98Se, Intel 815EP, Celeron 1,2)
Pagina: 1