Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Welke laptop?

Pagina: 1
Acties:
  • 358 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
[b]Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga hem gebruiken voor school waar ik ook wel wat zwaardere programma’s voor nodig heb en ik wil er thuis ook op kunnen gamen.
[i]Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken?
Ja gewoon Windows
Wil je gamen?
Ja

[b]Wat is je budget?
600 a 700€

[b]Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja naar school

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren niet echt maar had wel de acer nitro 5 op het oog

Alle reacties

• DeArmeStudent
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-05-2024
Welke zwaardere programma's? Welke games? Is deze wat voor je?

https://tweakers.net/revi...aptop-doet-veel-goed.html

[ Voor 36% gewijzigd door DeArmeStudent op 12-02-2020 20:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
@DeArmeStudent ik gebruik de programma’s e-plan, sketchup pro en Photoshop. En de games die ik wil spelen zijn csgo, gta 5 en nog wat lichtere games en ik hoef geen ultra settings te hebben zolang ik gta 5 smooth kan spelen op medium settings is het oké

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08 10:04

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Dat zijn niet bepaald zware programma's :p
Photoshop valt iets voor te zeggen maar als dat niet het primaire doel is zou ik er ook niet op letten, wat je nu beschrijft kun je ook draaien op een laptop van 5 jaar terug.

De Acer Nitro 5 lijkt me het geld niet waard, 900 euro voor een beetje specs is best prijzig, de Lenovo van @DeArmeStudent hierboven doet hetzelfde voor minder.

Dat gezegd hebbende, denk ik dat je je verwachtingen bij moet stellen. Voor 700 euro een laptop vinden die GTA5 'smooth' speelt is een behoorlijke uitdaging, als tweedehands een optie is kun je vast betere hardware vinden voor minder geld.

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

• Intergalactic
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 10:05

Intergalactic

Testlab Coördinator & Moderator Harde Waren

𝙸𝚗𝚟𝚊𝚍𝚎𝚛𝚜 𝙼𝚞𝚜𝚝 𝙳𝚒𝚎

@Verwijderd ten eerste welkom, leuk dat je de tijd hebt genomen om je aan te melden.

Er zijn wat dingen mis met je post:
Hij is vrij leeg en geeft weinig informatie over wat je nu wilt en wat je alweet.

Lees even Lees dit voordat je een nieuw topic opent; LAA beleid door.

Daar staan onze wensen en eisen in.

𝙸𝚗 𝚜𝚙𝚊𝚌𝚎 𝚗𝚘 𝚘𝚗𝚎 𝚌𝚊𝚗 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚌𝚛𝚎𝚊𝚖 | Tweakers Discord | Stats.fm | Discogs

Dit topic is gesloten.