Hercules heeft sneller geheugen heb ik begrepen en draait op een hogere snelheid (dat laatste weet ik niet zeker), maar omdat hij sneller geheugen heeft is hij wel beter o'clockbaar.
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Het maakt elkaar niet veel maar de Hercules heeft in ieder geval 5.5 ns RAM en is volgens mij iets hoger gelclockt anyway ik zou voor de hercules gaan omdat dat merk de naam heeft altijd net ietsie sneller te zijn. Maar het ligt natuurlijk wel aan de prijs.
Kicking the darkness 'til it bleeds daylight
ja maar die hercules is er niet met Tvout...de Asus wel..
Verwijderd
ASUS heeft een TV out en de beruchte see through drivers 
Trouwens, volgens mij gaat het overklokken van het geheugen (met de detonator drivers) tot 210, dat kan de ASUS aan, dus dan zit je toch al maximaal.

Trouwens, volgens mij gaat het overklokken van het geheugen (met de detonator drivers) tot 210, dat kan de ASUS aan, dus dan zit je toch al maximaal.
Verwijderd
ik bne er ook nog neit uit aan de ene kant wil ik een TV out(DivX op TV) en aan de andere kant vindt ik de hercules een mooier kaartje. de prijs van beide vinnik toch nog wel wat pittig zeker omdat ze omgerekend 100 piek minder kosten in de states. volgens mij zou er ook een tv out versei van de guillemont komen daar wacht ik op.
BTW niet shcreeuwen(shift) als je een topic maakt schrikt juist mensen af
ThaVInnY
BTW niet shcreeuwen(shift) als je een topic maakt schrikt juist mensen af
ThaVInnY
Waarom geen "echte" GTS
Of natuurlijk...drumm roll ATI Radeon
Of natuurlijk...drumm roll ATI Radeon
Niet op voorraad.
Verwijderd
Of je gebruikt deze link http://searchgot.cjb.net / en je vindt twee exact dezelfde topics die je kan raadplegen
...
...
Verwijderd
Search werkt niet altijd. Vaak niet eigenlijk. Van de 5 keer dat ik het geprobeerd heb deed ie het 4x niet.
Newayz Hercules heeft 5.5 , asus 6. Beide zelfde type geheugen Hyundai (???) Iig heel goed geheugen.
Asus is geclockt op 166/166 Hercu op 166/185
Hercules is de koeling ook beter, zo'n 5 graden minder dan de asus (lees: ongeveer 49,6 ipv 55,1).
Dus: Hercules is dubbel en dwars beter te overklokken. Sneller geheugen, hoger geklokt EN lagere temp. Heb al gehoord dat ie stabiel draaide op 195,210 ZONDER extra koeling. Dus als je er ook nog koeling op bouwt =).
Over koeling gesproken. Hoe maken ze die koelbloken nou vast? Met een elastiekje ofzo?
Wat ik heb begrepen is dat je bv een s370 koeler neemt, die fan eraf haalt en op het koelelement van de MX schroeft, en dan dat overgebleven koelblok passend zaagt (aan beide kanten er wat afzagen met ijzerzaagje) en een holling maken dmv een ronde vijl in het midden vanwege wat transistoortjes (??) die anders in de weg zitten en kortsluiting kunnen maken.
Maar hoe ze het dan vast maken is mij niet geheel duidelijk, en kan het ook zonder pasta? Ik hoorde van iemand dat je het gewoon met seconde lijm moet vastplakken, maar is die lijm niet te agressief?
Newayz Hercules heeft 5.5 , asus 6. Beide zelfde type geheugen Hyundai (???) Iig heel goed geheugen.
Asus is geclockt op 166/166 Hercu op 166/185
Hercules is de koeling ook beter, zo'n 5 graden minder dan de asus (lees: ongeveer 49,6 ipv 55,1).
Dus: Hercules is dubbel en dwars beter te overklokken. Sneller geheugen, hoger geklokt EN lagere temp. Heb al gehoord dat ie stabiel draaide op 195,210 ZONDER extra koeling. Dus als je er ook nog koeling op bouwt =).
edit:
Hercules had noog een TV-out aangekondigt geloof ik voor deze maand (augustus). Check dus http://www.tweakers.net maar wanneer hij dan in Nederland uitkomt, tja.
Persoonlijk heb ik de Hercules normaal "bestelt" in de winkel en die is er als het goed is donderdag (moest nog op Hoofdkantoor aankomen, maar had geen zin in rembours kosten ofzo)
Hercules had noog een TV-out aangekondigt geloof ik voor deze maand (augustus). Check dus http://www.tweakers.net maar wanneer hij dan in Nederland uitkomt, tja.
Persoonlijk heb ik de Hercules normaal "bestelt" in de winkel en die is er als het goed is donderdag (moest nog op Hoofdkantoor aankomen, maar had geen zin in rembours kosten ofzo)
Over koeling gesproken. Hoe maken ze die koelbloken nou vast? Met een elastiekje ofzo?
Wat ik heb begrepen is dat je bv een s370 koeler neemt, die fan eraf haalt en op het koelelement van de MX schroeft, en dan dat overgebleven koelblok passend zaagt (aan beide kanten er wat afzagen met ijzerzaagje) en een holling maken dmv een ronde vijl in het midden vanwege wat transistoortjes (??) die anders in de weg zitten en kortsluiting kunnen maken.
Maar hoe ze het dan vast maken is mij niet geheel duidelijk, en kan het ook zonder pasta? Ik hoorde van iemand dat je het gewoon met seconde lijm moet vastplakken, maar is die lijm niet te agressief?
Verwijderd
Graag gedaan, wat een beetje research al niet kan doen, he?
Was dan ook wel een week mee bezig geweest met wat zo'n beetje het beste voor me zelf zou zijn.
<marquee>Maar ik ben er nu uit.</marquee>
<marquee>En zit nu een week lang met een s3 Virge opgescheept! </marquee>
Sorry voor al dat gedoe..ff wat dingetjes uitproberen
Was dan ook wel een week mee bezig geweest met wat zo'n beetje het beste voor me zelf zou zijn.
<marquee>Maar ik ben er nu uit.</marquee>
<marquee>En zit nu een week lang met een s3 Virge opgescheept! </marquee>
Sorry voor al dat gedoe..ff wat dingetjes uitproberen
edit:
Is gelukkig maar voor een week, en als ik mijn TnT2U niet zo goed had kunnen verkopen dan had ik nu kunnen spelen
. Ach een kleine prijs 
Is gelukkig maar voor een week, en als ik mijn TnT2U niet zo goed had kunnen verkopen dan had ik nu kunnen spelen
. Ach een kleine prijs 
oeps dubbel post
Niet op voorraad.
Verwijderd
Denk het ook wel, wou eerst een Radeon 32Mb kopen, maar ik kan die 100 piek niet missen (kwam op 500 met verzend kosten etc).
Ook zit ik al zonder nou (tja wat is een Virge nou?) en wil gewoon wat nieuws.
Ik heb 385 (325+60 piek voor inelkaar zetten van een systeem) gekregen voor mijn TnT2Utje, dus die 15 piek (kan hem in de buurt kopen) wel missen..hehe
Ook zit ik al zonder nou (tja wat is een Virge nou?) en wil gewoon wat nieuws.
Ik heb 385 (325+60 piek voor inelkaar zetten van een systeem) gekregen voor mijn TnT2Utje, dus die 15 piek (kan hem in de buurt kopen) wel missen..hehe
Pagina: 1