Voor wat hobbytoepassingen heb ik kleine servotjes nodig. In het verleden gebruikte ik hiervoor Maytech MTAS1003P voor. Met hun dikte van 6,9 mm zijn ze ideaal om plat liggend ergens weg te werken en door de ca. 16x16 mm heeft ie maar weinig plek nodig. Dat is dan ook hoe ik ze weggebouwd heb. In het verleden had ik een handelaartje in Duitsland die deze dingen verkocht. Inmiddels heeft hij ze niet meer in het assortiment, dus tijd om wat nieuws te zoeken.
Ik ben van o.a. EMAX een servo tegen gekomen, maar die is nog steeds 8,4 mm dik.
Van Reely heb ik ook twee soorten gevonden, een van 8,5 mm dik en een van 8 mm dik, maar volgens de specs 8,4.
En dan is van deze servo's ook de behuizing hoger en breder.
Ik heb wel behuizingsgelijke gevonden bij Banggood, maar die zijn merkloos. Heb ik nog niet uitgebreid getest. Wellicht iemand hier die nog een goed alternatief weet? Met een prijs van ca. 13 euro waren ze wel prijzig, maar nog niet perse te duur.
Thanks!
Ik ben van o.a. EMAX een servo tegen gekomen, maar die is nog steeds 8,4 mm dik.
Van Reely heb ik ook twee soorten gevonden, een van 8,5 mm dik en een van 8 mm dik, maar volgens de specs 8,4.
En dan is van deze servo's ook de behuizing hoger en breder.
Ik heb wel behuizingsgelijke gevonden bij Banggood, maar die zijn merkloos. Heb ik nog niet uitgebreid getest. Wellicht iemand hier die nog een goed alternatief weet? Met een prijs van ca. 13 euro waren ze wel prijzig, maar nog niet perse te duur.
Thanks!
[ Voor 3% gewijzigd door Pizza_Boom op 12-02-2020 12:22 ]