TV kijken via internet, maar wat te kiezen...

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haarballetje
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-01 17:41
De situatie nu:
Ik zit op dit moment bij Ziggo (internet en televisie), niks mis mee. Alleen ga ik deze week verhuizen naar een ander huis in Alkmaar. Nu hebben de bewoners, voor de vorige bewoners, naar alle waarschijnlijkheid de Coax aansluiting geheel weg laten werken in een muur en is deze dus onvindbaar voor de monteurs van Ziggo.. Ziggo kan nu de hele muur openslopen in de hoop iets te vinden of in een periode van 3 stappen nog een monteur en uiteindelijk de BAM langs laten komen om te graven naar de kabel en hem opnieuw binnen te brengen..

Anderzijds ligt er glasvezel tot aan de voordeur die [b]eind maart[b] binnengebracht gaat worden. Ik ben er redelijk uit dat ik niet maanden ga zitten wachten op monteurs van Ziggo om uiteindelijk na veel gedoe een kabel te hebben. Dus ik ga overstappen op glasvezel.

Ik heb de komende weken ook al internet nodig dus ik neem een maandelijks opzegbaar abo op KPN ADSL, en zodra Glas er licht ga ik over op Glas.

De situatie wanneer er glas ligt
Wij kijken niet heel veel televisie meer. En ik vraag me dus bijzonder hard of: Hoe zinvol is het om een KPN Glasvezel + TV abonnement te nemen. Ik denk zelf dat het goedkoper is om te zeggen ik neem Glasvezel van Netrebel/Tweak 500 of 1000 Mbit en ga via iets als KijkNL oid televisie kijken.

We hebben nu:
Panasonic G10 NeoPDP televisie die het nog prima doet
Chromecast 3
Zelf uiteraard smartphones
iPad van een jaar geleden

Mijn vriendin wil zonder veel gedoe en niet met altijd een telefoon beschikbaar televisie kijken. Is het dan slim om bijvoorbeeld Android TV-dongle te kopen of denken jullie dat ik mijn vriendin beter kan overtuigen van een nieuwe televisie? Of zijn er nog andere opties?

PS: Ik heb qua Glasvezel straks keuze uit providers die op het KPN Netwerk liggen https://www.kpnnetwerk.nl/providers/

[ Voor 3% gewijzigd door Haarballetje op 12-02-2020 11:38 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:19

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Haarballetje schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 11:35:
Ik denk zelf dat het goedkoper is om te zeggen ik neem Glasvezel van Netrebel/Tweak 500 of 1000 Mbit en ga via iets als KijkNL oid televisie kijken.
Je moet even kijken of je wel via Netrebel of Tweak aangesloten kan worden. Die bieden over het algemeen alleen diensten aan op plekken waar ze zelf hardware hebben.

Overigens is het wel belangrijk om te kijken welke zenders / programma's je nu veel kijkt. Dat bepaald namelijk ook welke alternatieven je kan gebruiken.

Wij hebben namelijk al ruim 2 jaar internet only in combinatie met RTLXL / Videoland / Netflix gehad. Zelf kijk ik nauwelijks lineare TV maar mijn vriendin kijkt veel darts en daarvoor hebben we dus RTLXL.

Echter is NLZiet goedkoper / net zo duur als RTLXL, dus dat hebben we nu genomen sinds 3 maanden in plaats van dat.

We betalen nu: T-Mobile 100/100: €35,- + NLZiet €7,95. Dat is voor ons het goedkoopste.
Mijn vriendin wil zonder veel gedoe en niet met altijd een telefoon beschikbaar televisie kijken. Is het dan slim om bijvoorbeeld Android TV-dongle te kopen
Dat is een goede optie, al moet je dan wel even kijken hoe lekker die boxen werken. Een logische optie zou bijvoorbeeld de Xiaomi Mi Box zijn, maar die is niet heel erg stabiel te noemen.
denken jullie dat ik mijn vriendin beter kan overtuigen van een nieuwe televisie? Of zijn er nog andere opties?
Hangt er heel erg vanaf welke nieuwe Televisie en welke apps deze ondersteund. (Komen we weer terug bij de diensten)
PS: Ik heb qua Glasvezel straks keuze uit providers die op het KPN Netwerk liggen https://www.kpnnetwerk.nl/providers/
Let wel op dat niet al die providers ook daadwerkelijk bij jou diensten aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haarballetje
Thanks! Meteen een lekkere eerste reactie.

Ik heb zojuist even op NLziet gekeken ze bieden praktisch alles wat mijn vriendin kijkt. Blijkbaar hebben ze bij NLziet ook een PS4 app, wij hebben een PS4 dus das top. In plaats van met een afstandsbediening kijken we dan met een controller.

Wat betreft die providers moet ik idd kijken wie allemaal uiteindelijk hun internet gaan aanbieden bij ons. Daar is nog maar weinig duidelijk over..

Als ik een andere televisie koop wordt het een 4k model van LG of een andere fabrikant die naast 4k en goed beeld ook Android tv biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
ik neem een maandelijks opzegbaar abo op KPN ADSL
Bestaat dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertpNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Digitenne?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haarballetje
Yup, das nieuw bij KPN, kost je 3 euro per maand extra. Maar dan heb je wel wat extra vrijheid. Ik las namelijk dat 500 up en down bij KPN is 55 euro p/m terwijl de meeste internet only aanbieders rond de 40 liggen. Heb je het al snel over 180 euro per jaar.

Digitenne ken ik nog wel van lang geleden, maar als dat nog steeds zo brak is als ooit is dat geen optie, wij wonen vlakbij een spoor en vroeger was het al zo dat wanneer er een brommer voorbij reedt het signaal wegviel.

[ Voor 21% gewijzigd door Haarballetje op 12-02-2020 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lelletje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:09
De situatie nu:
Ik zit op dit moment bij Ziggo (internet en televisie), niks mis mee. Alleen ga ik deze week verhuizen naar een ander huis in Alkmaar. Nu hebben de bewoners, voor de vorige bewoners, naar alle waarschijnlijkheid de Coax aansluiting geheel weg laten werken in een muur en is deze dus onvindbaar voor de monteurs van Ziggo.. Ziggo kan nu de hele muur openslopen in de hoop iets te vinden of in een periode van 3 stappen nog een monteur en uiteindelijk de BAM langs laten komen om te graven naar de kabel en hem opnieuw binnen te brengen..
Ik had dit probleem ook. Ik ben zelf gaan graven buiten (vermoeden waar het kon zijn bleek te kloppen) en vond zo de groene kabel op max 1 meter diepte. Misschien is dat ook een optie om even zelf te gaan kijken?

Daarnaast heb ik ook gezegd tegen Ziggo: als het mij geld gaat kosten, word ik gewoon geen klant van jullie. Ze hebben het toen kosteloos in huis aangesloten. Graafmachine was zelfs mee, en uiteindelijk niet nodig geweest.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Haarballetje schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 12:37:
Ik heb zojuist even op NLziet gekeken ze bieden praktisch alles wat mijn vriendin kijkt. Blijkbaar hebben ze bij NLziet ook een PS4 app, wij hebben een PS4 dus das top. In plaats van met een afstandsbediening kijken we dan met een controller.
De PS4 app is niet echt op hetzelfde niveau als de Android of IOS app. (klein menu, verplicht afsluiten na slaapstand PS4)
Zelf heb ik gekozen om dit via de chromecast te doen.

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Als je iets meer zenders wilt is de Canal Digitaal app ook nog een idee:
https://www.canaldigitaal.nl/tv-app/mobiel/

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 22:48
sambalbaj schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 08:39:
Als je iets meer zenders wilt is de Canal Digitaal app ook nog een idee:
https://www.canaldigitaal.nl/tv-app/mobiel/
Die app werkt wel fijn op een LG tv. Hij start namelijk gelijk als je de tv aanzet, dus het is net alsof je nog gewoon via de kabel kijkt.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• RGWBXM
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08:59
Zelf ook een combo van NetRebel en CanalDigitaal. Op een LG werkt dat mooi samen.
Je gebruikt de normale LG afstandsbediening om op de CanalDigitaal app te kijken, dus geen gedoe met mobiles en start inderdaad meteen op als je de tv aanzet.

• Vloris
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:57
Haarballetje schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 14:00:
[...]
Digitenne ken ik nog wel van lang geleden, maar als dat nog steeds zo brak is als ooit is dat geen optie, wij wonen vlakbij een spoor en vroeger was het al zo dat wanneer er een brommer voorbij reedt het signaal wegviel.
Digitenne is echt wel een totaal ander signaal dan een paar jaar geleden, daar hebben ze een nieuwere techniek voor in gebruik tegenwoordig, is niet echt vergelijkbaar dus.

• 8mile13
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-08-2023
Je kunt met een FTA Digitenne ontvanger NED1,2,3 gratis ontvangen. Als je de nederlandse commerciele kanalen niet nodig vind maar wel TV zenders wilt kijken dan kun je een satellietonvanger kopen waar je met Astra 1,2,3 gratis een hoop duitse en engelse zenders kunt ontvangen.

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11:47
Of nog een betere: Heb je geen vrienden met een T-Mobile Thuis abonnement bijvoorbeeld? Ik heb thuis maar 1 TV kastje in de woonkamer. In de slaapkamer heb ik een TV met een Chromecast en zodoende kan ik daar ook gewoon alles kijken, inclusief terugkijken. Dat scheelt alweer 5 per maand voor een TV kastje.

Maar dit werkt dus ook gewoon bij iemand anders thuis. Zo heeft een maat van mij een internet only abonnement en de app via mij. En die heeft dus ook gewoon alle TV zenders die ik heb en dat werkt prima.

• S-te-fan
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Wij hebben sinds een jaar geen tv abbo meer. De meeste programmas zijn binnen een week gratis terug te kijken en het bedienen met je telefoon (icm Chromecast) went enorm snel.
Daarnaast een (gedeelde) account voor netflix en videoland en ik zal niet snel meer een tv abonnement weer nemen.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:19

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ik heb daar zelf geen ervaring mee, maar let er wel bij op dat de PS4 behoorlijk wat energie verbruikt. Beetje zonde voor wat video kijken.
Als ik een andere televisie koop wordt het een 4k model van LG of een andere fabrikant die naast 4k en goed beeld ook Android tv biedt.
LG draait op WebOS, werkt erg lekker moet ik zeggen. Over de apps zelf ben ik alleen nog heel erg te spreken. Zoeken en scrollen met een AB werkt toch niet echt super lekker. Al bied LG ook een magic remote aan, waarbij dit een stuk soepeler zou moeten gaan.
S-te-fan schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 16:30:
Wij hebben sinds een jaar geen tv abbo meer. De meeste programmas zijn binnen een week gratis terug te kijken en het bedienen met je telefoon (icm Chromecast) went enorm snel.
Waar / bij welke dienst kijk je die dan terug?

[ Voor 15% gewijzigd door rens-br op 13-02-2020 16:34 ]

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Bij ons alleen internet (kleine ADSL verbinding. Er staat een AppleTV onder de (domme) TV. Daar draait NLZiet en YouTube op. Daar hebben wij genoeg aan maar dat kan natuurlijk voor iemand anders net te weinig zijn.

Mijn advies zou in ieder geval niet zijn om een andere TV te kopen alleen voor dit soort dingen. Veel merken bieden na een paar jaar al geen updates meer en als je pech hebt, net zoals met Spotify/Netflix dan wordt de toegang voor die apparaten ingeperkt omdat er ergens een API weg wordt gehaald. Daar zit je dan met je slimme TV waar sommige apps dan weer niet op werken.

• S-te-fan
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
rens-br schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 16:33:

Waar / bij welke dienst kijk je die dan terug?
NPO start en RTL XL.
Afhankelijk van wat je allemaal kijkt natuurlijk. Maar voor mij is dit meer dan voldoende.

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:32
sypie schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 16:41:
Bij ons alleen internet (kleine ADSL verbinding. Er staat een AppleTV onder de (domme) TV. Daar draait NLZiet en YouTube op. Daar hebben wij genoeg aan maar dat kan natuurlijk voor iemand anders net te weinig zijn.

Mijn advies zou in ieder geval niet zijn om een andere TV te kopen alleen voor dit soort dingen. Veel merken bieden na een paar jaar al geen updates meer en als je pech hebt, net zoals met Spotify/Netflix dan wordt de toegang voor die apparaten ingeperkt omdat er ergens een API weg wordt gehaald. Daar zit je dan met je slimme TV waar sommige apps dan weer niet op werken.
Geen updates betekent niet dat ze direct onbruikbaar zijn en in het slechtste geval sluit je er over 10 jaar een Chromecast 8 aan op je dan domme TV.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik gebruik zelf NPO Start, RTL XL, Kijk, VTM Go, VRT NU, Netflix en Youtube. Alleen Netflix is daarvan betalend. Soms via een Android TV app, soms via Chromecast.

Ik heb wel een tijd gebruik gemaakt van NLZiet. Op zich werkt dat best aardig, maar ik maakte er heel weinig gebruik van.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023

De nieuwe Sony 4K Android TV’s werken perfect met alle apps d:)b

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

• RoRoNL
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Is er een manier om in Nederland toch nog naar de BBC (One @ Two) te kijken, zonder kabel of koper?

Als ik het goed zie zijn deze kanalen nergens opgenomen in de online streaming pakketten zoals NLZiet / Kijk etc.

Of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edje040
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:03
Ik ben ook nog zoekende. Nu nog (even) bij XS4ALL (glas). Vanaf mei kan ik wat dingen gaan kiezen. Evt internet via Freedom maar ik ben er nog niet uit met de tv. Hier wil men in principe alles willen kijken, inclusief FoxSports (1 t/m 6) en Ziggo Sport Totaal.

Ik ben bang dat dit met internet only niet gaat lukken...met name FoxSPorts en Ziggo Sport wordt een lastige.Of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• antidote
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:24
RoRoNL schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 23:18:
Is er een manier om in Nederland toch nog naar de BBC (One @ Two) te kijken, zonder kabel of koper?

Als ik het goed zie zijn deze kanalen nergens opgenomen in de online streaming pakketten zoals NLZiet / Kijk etc.

Of zie ik iets over het hoofd?
De BBC is free-to-air te bekijken met een schotel. Het kan ook via een Digitenne abonnement. Dat is echter niet meer goedkoper dan kijken via DSL, glas of kabel, en biedt minder mogelijkheden.

Het enige online streaming pakket waar ook buitenlandse zenders in zitten is dat van Canal Digitaal. Tot nog toe heeft dat bedrijf geen licentie voor het uitzenden van de BBC kanalen.
Edje040 schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 11:06:
Ik ben ook nog zoekende. Nu nog (even) bij XS4ALL (glas). Vanaf mei kan ik wat dingen gaan kiezen. Evt internet via Freedom maar ik ben er nog niet uit met de tv. Hier wil men in principe alles willen kijken, inclusief FoxSports (1 t/m 6) en Ziggo Sport Totaal.

Ik ben bang dat dit met internet only niet gaat lukken...met name FoxSPorts en Ziggo Sport wordt een lastige.Of zie ik iets over het hoofd?
Fox Sports kan inderdaad alleen in combinatie met een TV abonnement. Ook is een decoder vereist, Fox kijken kan dus niet met een los Ziggo kabeltelevisie abonnement.

Hier wordt steeds minder televisie gekeken. Als de contractperiode bij de huidige provider is afgelopen, zeg ik het TV pakket op, en bij een nieuwe provider wordt het internet-only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yariva
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12:32

Yariva

Moderator Internet & Netwerken

Power to the people!

Ik heb het op de zelfde manier aangepakt.

Internet abonnement DSL 10 down 30 up a €30 p/m.
Chromecast Ultra erbij gekocht a €80 euro eenmalige aanschaf

Content Delivery Networks:
NPO Start: €3p/m
NLZiet: €8 p/m
Amazon Prime: €6 p/m
Netflix abonnement betaal ik €5 aan mee (gezinsabonnement)

Al deze diensten hebben apps op Android waardoor je deze direct kan streamen naar de Chromecast. Werkt eigenlijk altijd zeer goed. Je bent alsnog flink wat geld kwijt (even snel opgeteld kom ik op 52 euro uit) maar je heb wel de vrijheid om zelf al je content te kiezen.

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HereIsTom
Wij betalen € 37,50 voor alles in 1 glasvezel, das € 7,50 voor TV.
We hebben ook gekeken of het eraf kon, maar dan wordt de korting voor alles in 1 een stuk minder en hou je maar € 2,50 over.
Als ik zie wat voor Apps je allemaal nodig hebt om alles te kijken kijken zit je zo op € 25,- p.mnd. :S

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre73
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:14
Thanks! Meteen een lekkere eerste reactie.

Wat betreft die providers moet ik idd kijken wie allemaal uiteindelijk hun internet gaan aanbieden bij ons. Daar is nog maar weinig duidelijk over..
Ik kan je met zekerheid zeggen dat Netrebel niet beschikbaar is en Tweak alleen via KPN en dat is niet het abonnement dat je bedoelt...
Voorlopig is KPN WBA de enige die apparatuur in de PoPs in Alkmaar plaatst tijdens de aanleg, dus voor jou zijn de beschikbare providers hetzelfde als via de DSL.
Met als toevoeging dat je dan bij T-Mobile maximaal 100/100 kan afnemen want als zij via KPN WBA leveren (dus geen eigen apparatuur hebben) kunnen ze niet meer leveren zonder verlies te maken.

Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

HereIsTom schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 14:59:
We hebben ook gekeken of het eraf kon, maar dan wordt de korting voor alles in 1 een stuk minder en hou je maar € 2,50 over.
Als ik zie wat voor Apps je allemaal nodig hebt om alles te kijken kijken zit je zo op € 25,- p.mnd. :S
Bij jou zit er ook geen Netflix of Amazon in voor die 2,5. Maar goed voor die prijs zou ik ook tv nemen. Bij mij kost dat 15 euro per maand extra en ik kijk maar heel weinig tv dus neem ik dat niet,

Als je NLZiet neemt heb je natuurlijk geen RTL XL (via Videoland) of NPO Plus nodig. NLZiet lijkt me een goede optie met wat minder zenders. Kanaal Digitaal biedt ook zoiets met wat meer zenders maar ik denk dat hun software (en software om terug te kijken) minder goed is dan NLZiet. Ook afmelden kan daar alleen door ze te bellen terwijl je NLZiet gewoon zelf stop kan zetten als je het even niet nodig hebt en weer terug kan activeren (zoals Netlflix)

NLZiet had toen ik het gebruikte wel problemen met het spoelen en pauzeren en verder spelen van live televisie. Voor mij was dat niet zo erg omdat ik 99,9 procent van de tijd programma's keek nadat ze waren uitgezonden ipv live,

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
@Marzman Ik hoor en lees toch nog wel een hoop klachten over NLziet, zo staan programma’s pas na 24 uur online, dus kijk je naar oud nieuws en de App geeft op de meeste apparaten veel problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
HereIsTom schreef op zondag 16 februari 2020 @ 13:06:
@Marzman Ik hoor en lees toch nog wel een hoop klachten over NLziet, zo staan programma’s pas na 24 uur online, dus kijk je naar oud nieuws en de App geeft op de meeste apparaten veel problemen.
Ik weet niet of dit je persoonlijke ervaring is? In mijn ervaring staan programma's er meestal binnen 30 min op, en mocht dat niet zo zijn kun je altijd "terugkijken" via de TV Gids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:46

Zenix

BOE!

Ik gebruik Ziggo Go van een familielid. Die heeft geen eens internet, maar dat zit gewoon bij de 18 euro in ;) Kan ik mooi F1 kijken!

[ Voor 6% gewijzigd door Zenix op 16-02-2020 13:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

HereIsTom schreef op zondag 16 februari 2020 @ 13:06:
Dat viel bij mij wel mee. Het ligt natuurlijk aan de omroepen het zal ongeveer (of precies) gelijk lopen met Kijk, RTL XL en NPO Plus.

Maar je kan programma's ook nog op twee manieren terugkijken in NLZiet.

Je hebt de programma's die je terug kan kijken via de index (die worden er als aflevering opgezet door de omroepen) waarmee je in principe tot een jaar zou moeten kunnen terugkijken (maar dat klopt niet altijd, dit is het nieuws bijvoorbeeld verdween altijd veel sneller, dat programma zal specifieke rechten hebben afgesproken. Het verdwijnt ook altijd sneller bij NPO of RTL of waar ze nu zitten) en je hebt de tvgids waarmee je dacht ik twee weken terug kan kijken. Dus als de aflevering via de index lang duurt kun je altijd ook via de tvgids kijken (dan heb je wel reclame, het is een beetje zoals vroeger met een videorecorder die heeft opgenomen).

Maar het is al weer een jaartje geleden dat ik het gebruikt heb. Wat me vooral tegen stond is dat ik de app moest sideloaden via een APK omdat ik een Belgisch Google-account heb, als ik dat zou veranderen werken mijn Belgische bankapps weer niet. NLZIet werkte dan wel tot er een belangrijke update kwam en dan moest ik weer op zoek naar een APK. En de APK's zijn ook nooit de Android TV versie, altijd de Android versie.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haarballetje
Barre73 schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 11:51:
[...]

Ik kan je met zekerheid zeggen dat Netrebel niet beschikbaar is en Tweak alleen via KPN en dat is niet het abonnement dat je bedoelt...
Voorlopig is KPN WBA de enige die apparatuur in de PoPs in Alkmaar plaatst tijdens de aanleg, dus voor jou zijn de beschikbare providers hetzelfde als via de DSL.
Met als toevoeging dat je dan bij T-Mobile maximaal 100/100 kan afnemen want als zij via KPN WBA leveren (dus geen eigen apparatuur hebben) kunnen ze niet meer leveren zonder verlies te maken.
Wow, hoe kom je aan die info? Ik kon dit echt nergens vinden. Wat ik begrijp is dus enkel KPN beschikbaar, Tweak via KPN en dan een ander soort abonnement? En een brakke T-mobile connectie?

Daarnaast heb ik een beetje hulp nodig, wat is WBA?
HereIsTom schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 14:59:
Welke provider zit jij bij? En wat is je up en down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
Haarballetje schreef op maandag 17 februari 2020 @ 09:40:

Welke provider zit jij bij? En wat is je up en down?
T-Mobile glasvezel 100/100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:11

backupdevice

Boeh!

Nlziet ,F1TVpro en een Netflix familie accounts . Kosten 40 euro per maand inclusief internet

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacIsCool
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:30
T-Mobile 50 mbit ( 30€ ) , Amazon Prime ( aanrader ) 6€ p mnd, discovery 20€ / jr en disney voor 65€/jaar ( bij elkaar 13 €/mnd ) NPO app voor 1,2 en 3 en het enige wat ik ga missen, is champions league voetbal etc. Maar dat vind ik het geld voor NLziet niet waard, dus of ik het echt mis :-)

1 malige uitgave : 1 extra apple tv4 voor 80 euro via MP om de apps van de diverse aanbieders te gebruiken.

Bijkomend voordeel is, dat ik alles onderweg ook kan kijken.

Ik wil niet meer terug, ik " mis" 20 minuten reclame per uur...

Runs everything...

Pagina: 1