Vandaag zag ik de .plan staan en na het open klikken voelde ik me redelijk bedonderd. Ik begrijp dat .plan gebruikt wordt om events van tweakers zelf aan te kaarten, maar voorheen gebeurde dit altijd nog met een "Developer Summit" voorvoegsel, zie:
plan: Developers Summit - Jamie Bartlett geeft keynote en er zijn 3-voor-2-ti...
plan: Developers Summit - Femme Taken geeft masterclass smarthome programmeren
plan: Developers Summit - Sprekers Picnic en HackerOne, korting voor studenten
plan: Developers Summit - Harper Reed geeft 2e keynote | Early birds bijna ui...
Nu zag ik vanochtend de .plan verschijnen dan dacht na het lezen van de titel meteen: "Een chatbot? Voor de FAQ? Waarom zou tweakers dat doen? Ik ben benieuwd." En na het open klikken van het artikel bleek het een verkapte reclame te zijn voor de ANWB / Deverlopers summit.
Zou deze titel aangepast kunnen worden? IMO is het wel heel misleidend zo.
plan: Developers Summit - Jamie Bartlett geeft keynote en er zijn 3-voor-2-ti...
plan: Developers Summit - Femme Taken geeft masterclass smarthome programmeren
plan: Developers Summit - Sprekers Picnic en HackerOne, korting voor studenten
plan: Developers Summit - Harper Reed geeft 2e keynote | Early birds bijna ui...
Nu zag ik vanochtend de .plan verschijnen dan dacht na het lezen van de titel meteen: "Een chatbot? Voor de FAQ? Waarom zou tweakers dat doen? Ik ben benieuwd." En na het open klikken van het artikel bleek het een verkapte reclame te zijn voor de ANWB / Deverlopers summit.
Zou deze titel aangepast kunnen worden? IMO is het wel heel misleidend zo.