Toon posts:

Clickbait .plan titel

Pagina: 1
Acties:

• Koozza
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-08 13:09

Koozza

Wâ voor drop? GAS D’ROP!

Topicstarter
Vandaag zag ik de .plan staan en na het open klikken voelde ik me redelijk bedonderd. Ik begrijp dat .plan gebruikt wordt om events van tweakers zelf aan te kaarten, maar voorheen gebeurde dit altijd nog met een "Developer Summit" voorvoegsel, zie:

plan: Developers Summit - Jamie Bartlett geeft keynote en er zijn 3-voor-2-ti...
plan: Developers Summit - Femme Taken geeft masterclass smarthome programmeren
plan: Developers Summit - Sprekers Picnic en HackerOne, korting voor studenten
plan: Developers Summit - Harper Reed geeft 2e keynote | Early birds bijna ui...

Nu zag ik vanochtend de .plan verschijnen dan dacht na het lezen van de titel meteen: "Een chatbot? Voor de FAQ? Waarom zou tweakers dat doen? Ik ben benieuwd." En na het open klikken van het artikel bleek het een verkapte reclame te zijn voor de ANWB / Deverlopers summit.

Zou deze titel aangepast kunnen worden? IMO is het wel heel misleidend zo.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-08 17:54

PcDealer

HP ftw \o/

Ik wilde dit net aankaarten. Ik dacht dat het om iets ging dat Tweakers zelf aan het bouwen was, blijkt het ANWB te zijn. Dit is niet cool.
plan: “Wij bouwen aan een chatbot die meer kan dan alleen FAQ beantwoorden”

@Tweakers Events

LinkedIn WoT Cash Converter

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:32
uBlock Origin regel om .plan artikelen te verbergen:

code:
1
tweakers.net##.plan.headline

[Voor 77% gewijzigd door The Zep Man op 12-02-2020 10:55]

Over T.net Plus verbergen
Het leed dat Plus heet

• Anoniem: 472287
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Er is inmiddels .plan: ANWB: voor gezet zie ik. Beter zo.

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Anoniem: 472287 schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 10:51:
Er is inmiddels .plan: ANWB: voor gezet zie ik. Beter zo.
waarom is het beter? het is nog steeds niets vanuit tweakers zelf.

.adv had de lading beter gedekt. Want het is natuurlijk gewoon een advertorial.

• The Zep Man
RodeStabilo schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 10:53:
[...]

waarom is het beter? het is nog steeds niets vanuit tweakers zelf.
Het heeft een (zwakke) link naar de Developers Summit. Maar dat is denk ik het enige excuus dat gebruikt wordt om hier geen .adv van te maken. Het leest als een advertentie.

Ik heb inmiddels .plan artikelen geblokkeerd. Ze bevatten te veel ruis tussen de zaken waar ik interesse in heb.

[Voor 7% gewijzigd door The Zep Man op 12-02-2020 10:57]

Het leed dat Plus heet

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

👌👀 good shit ✔💯

Ik tik ook graag lappen tekst, maar toch vind ik het knap hoe er twee A4'tjes tekst getypt kunnen worden zonder inhoud.

Ok, dus de ANWB is bezig met een implementatie van een chatbot op hun site, die wordt geleverd door een bepaalde externe partij.

Dat is álles wat er inhoudelijk in dat artikel staat.

As always, we are nailed to a cross of our own construction.

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-08 21:27

WoutF

Hoofdredacteur
Artikeltype is aangepast naar .Adv, dit had idd niet onder de .plan-noemer online moeten komen.

• The Zep Man
WoutF schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 10:59:
Artikeltype is aangepast naar .Adv, dit had idd niet onder de .plan-noemer online moeten komen.
Netjes aangepakt en opgelost, @WoutF. Een pluim hiervoor.

Het leed dat Plus heet

• Koozza
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-08 13:09

Koozza

Wâ voor drop? GAS D’ROP!

Topicstarter
WoutF schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 10:59:
Fijn! Dankje dat dit toch aangepast wordt :)

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08 21:25

NetAmp

it's-a me

CodeCaster schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 10:58:
Ik tik ook graag lappen tekst, maar toch vind ik het knap hoe er twee A4'tjes tekst getypt kunnen worden zonder inhoud.

Ok, dus de ANWB is bezig met een implementatie van een chatbot op hun site, die wordt geleverd door een bepaalde externe partij.

Dat is álles wat er inhoudelijk in dat artikel staat.
Dat, plus een stukje werving. ;)
Via het ‘Werken bij ANWB’ YouTube-kanaal worden de tech-vlogs gedeeld die hij maakt vanuit zijn rol als ANWB ambassadeur. “Met een groep ambassadeurs willen we graag aan de buitenwereld laten zien waar we allemaal mee bezig zijn en dat de ANWB een toffe organisatie is om bij te werken”, legt hij uit.

• The Zep Man
Een nieuwe:

plan: Terugkijken: dit wilden jullie weten over de Intel Alder Lake-processors

Dit soort nu.nl-achtige titels zorgt voor misselijkheid en een zure smaak in de mond. Kan het clickbaitgehalte teruggebracht worden van een 9 naar iets van een 3, of lager?

Waarom is het clickbait? Het betreft een kleine groep, niet iedereen.

[Voor 8% gewijzigd door The Zep Man op 04-11-2021 18:11]

Het leed dat Plus heet

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee