Beste leden,
Ik ben op zoek naar een GamePC en hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen & fotoshoppen en dan natuurlijk alle basis dingen zoals internet, word, etc.
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Ik ga de computer gebruiken om op te gamen en gebruik hem voor mijn online business.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €1500 - €2000 incl. btw & verzending,.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik werk met 2 schermen en een logitech headset.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil gewoon elke game op minimaal ''high settings'' kunnen spelen met een goede FPS. Ook heb ik geen SSD nodig en ligt mijn voorkeur bij HDD met extra veel geheugen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee. Beste prijs/kwaliteit verhouding.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee. Beste prijs/kwaliteit verhouding. De performance is het belangrijkst.
Ga je overklokken?
Op dit moment niet, in de toekomst zou het wel fijn zijn als dit mogelijk is.
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Ik wil de Game PC laten bouwen door een bedrijf, dus niet zelf alles los inkopen en in elkaar zetten. Ik heb de website gamepc.nl en dat zag er goed uit, alleen heb ik wel het idee dat er andere (minder bekende) sites zijn die dezelfde dienst verlenen met een betere prijs/kwaliteit verhouding. Bij gamepc.nl heb ik forums gezien, waarbij ze zeggen dat ze overpriced zijn.
Hopelijk kunnen jullie mij goede sites aanbevelen met de juiste game PC!
Thanks!
Jaycep
Ik ben op zoek naar een GamePC en hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen & fotoshoppen en dan natuurlijk alle basis dingen zoals internet, word, etc.
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Ik ga de computer gebruiken om op te gamen en gebruik hem voor mijn online business.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €1500 - €2000 incl. btw & verzending,.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik werk met 2 schermen en een logitech headset.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil gewoon elke game op minimaal ''high settings'' kunnen spelen met een goede FPS. Ook heb ik geen SSD nodig en ligt mijn voorkeur bij HDD met extra veel geheugen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee. Beste prijs/kwaliteit verhouding.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee. Beste prijs/kwaliteit verhouding. De performance is het belangrijkst.
Ga je overklokken?
Op dit moment niet, in de toekomst zou het wel fijn zijn als dit mogelijk is.
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Ik wil de Game PC laten bouwen door een bedrijf, dus niet zelf alles los inkopen en in elkaar zetten. Ik heb de website gamepc.nl en dat zag er goed uit, alleen heb ik wel het idee dat er andere (minder bekende) sites zijn die dezelfde dienst verlenen met een betere prijs/kwaliteit verhouding. Bij gamepc.nl heb ik forums gezien, waarbij ze zeggen dat ze overpriced zijn.
Hopelijk kunnen jullie mij goede sites aanbevelen met de juiste game PC!
Thanks!
Jaycep