Vraag

• olga_tweakers
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 16-10-2022
Ik twijfel welke telefoon ik zal kiezen
ik heb al een aantal keer gekozen voor de iPhone. Vooral omdat ik het systeem en de telefoons mooi vind. Echter zijn de telefoons duur, dus ik koop nooit de nieuwste. Ik heb een iPhone 4, 5s en een 6s (128GB) gehad. Ik zou ooit wellicht willen overstappen naar de samsung en dan komt de s10 (goedkoper en betere camera) het meest in de buurt. Ik kan gelukkig de icoontjes onder aan het scherm verwijderen en het toetsenbord naar mijn wensen aanpassen qua grootte. Maaar... nu zag ik de iPhone Xs (64GB) voor een mooie prijs en iets duurder dan de samsung s10. Ik heb alle voor en nadelen (geen snelcharger, geen oortjes dongle, minder geheugen, lelijke android emoticons) overwogen, maar ik blijf twijfelen. Ben ik echt niet goed wijs als ik de iPhone Xs neem?

Ik heb overigens geen andere apple producten, dus de overstap zou niet moeilijk moeten zijn. Echter vind ik iOS fijner en mooier. 7(8)7

Wat is je budget?
€800 max

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil mooie foto’s maken, mij niet irriteren aan de emoticons van android of aan de lay-out.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik twijfel tussen de Samsung S10 en de iPhone Xs

Welke vragen heb je hier nog over?
Welke telefoon kan ik het beste nemen? *O*

Alle reacties

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22:45
Voor foto's maken zijn beide toestellen goed.
Als je je ergert aan smilies en lay-out van Android moet je gewoon iPhone pakken.

Uiteindelijk doen beide telefoons wat ze moeten doen, dus als jij zegt ik irriteer me hieraan, waarom zou je dan overstappen?

• Luchtbakker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-11 16:37

Luchtbakker

Elke dag een "beetje" beter

Het grootste verschil zal vooral iOS of Android zijn. Want van beide toestellen zijn de foto's gewoon heel erg mooi.

Verwijderd

Ik kom zojuist van een Note 9 (fijn toestel) af en ben overgestapt naar een iPhone XS (fijn toestel) :)

Met beidde toestellen haal je een dijk van een telefoon in huis. Ik zou de voordeligste pakken (ik denk de XS op dit moment bij belsimpel of mobiel).

• olga_tweakers
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 16-10-2022
Bedankt allen voor jullie comments! 👍🏻