iPhone XS vs iPhone 11

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oracle_1984
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 15-12-2020
Hallo,

Ik twijfel even of dit hier moet of in het aankoop-topic. Zou die verkeerd staan mag een mod hem verplaatsen en dan excuus voor het verkeerd plaatsen.

Zoals de topictitel al doet vermoeden, ben ik aan het twijfelen tussen de iPhone XS en de iPhone 11. Het wordt sowieso een van deze twee aangezien ik de 11 pro te duur vind en sowieso een iPhone wil.

De iPhone XS heeft een beter scherm maar mindere processor en batterij, de iPhone 11 heeft een minder scherm maar snellere processor.

Foto's maken doe ik weinig, ik kijk wel filmpjes op de gsm en speel soms games maar niet veel.

De verschillen weet ik ongeveer wel maar ben meer uit op ervaringen.

Welke zouden jullie kiezen?

Thanks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-lex
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 28-06 19:45
Ik heb voor dezelfde keuze gestaan en uiteindelijk voor de XS gekozen, mede vanwege de scherpe prijs op dit moment, het superieure scherm, en het formaat. Ik vond de 11 net te groot/te lomp. Qua specs heb ik wat benchmarks vergeleken en daarbij waren de verschillen eigenlijk te klein om met dagelijks gebruik te merken. Wat betreft de accu, ik haal met gemak 2 volle dagen uit de XS.

Ik kwam van een iPhone 6 die na 5 jaar toch echt op was. Ik hoop met deze weer 5 jaar te kunnen doen.

Laatste toevoeging: Ik vind het truetone scherm ook van meerwaarde op de XS, kijk echt heel prettig.

Anyhow, het zijn beiden prima telefoons. Ik vond het formaat en het scherm het belangrijkste, komende vanaf een iPhone 6.

[ Voor 40% gewijzigd door B-lex op 11-02-2020 19:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Zou persoonlijk de XS verkiezen boven die van de 11 vanwege het formaat. Net even wat handzamer en minder lomp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-lex
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 28-06 19:45
Dubbel

[ Voor 97% gewijzigd door B-lex op 11-02-2020 19:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Grappig, terwijl ik dit type wordt net precies het tegenovergestelde gezegd. Maar toch:
De iPhone 11 heeft een betere processor en volgens mij ook meer geheugen. Het scherm merk je volgens mij niet. Heb zelf een X en heb ook wel eens een 11 bekeken maar merkte weinig verschil. De camera is wel beter (vooral nacht), dus mocht je toch een foto nemen is het toch net iets meer plezier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oracle_1984
Thanks voor jullie reacties!

@Archie_T Het intern geheugen is beide 4GB. Ik denk dat het toch de XS gaat worden, de A12 bionic processor van de XS komt goed uit de testen en ik heb momenteel de Samsung s8 met 5'8 inch en dat vind ik al groot genoeg voor een gsm (had ik even erbij moeten vermelden).

Ik denk dat ik al vrij snel de knoop heb doorgehakt, nogmaals thanks voor jullie reacties! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReRichard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 04-06-2020
Stond voor dezelfde keuze. Persoonlijk vind ik het scherm van de iPhone 11 echt belachelijk slecht t.o.v. de XS. Hecht je geen waarde aan een goed scherm of heb je zoals sommige mensen slechte ogen dan is de iPhone 11 de betere keuze. Hecht je echter wel waarde aan een goed scherm is de iPhone 11 eigenlijk niet eens een echte optie.

Batterij is daarentegen wel een echte kanjer op de i11

[ Voor 14% gewijzigd door ReRichard op 12-02-2020 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tolga07
  • Registratie: November 2014
  • Nu online
OLED scherm > LCD.

Zeker met night mode.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oracle_1984
Het is de iPhone XS geworden O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-06 11:18
Ik heb ook gekozen voor de XS. Vooral de prijs en het formaat. In dark mode schijnt de XS er overigens veel beter uit te komen, dan voorheen, maar ik heb geen problemen met de accu

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentjuh
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15:36
Hier ook voor de XS gekozen ivm prijs, scherm en vooral het iets compactere formaat. Heel blij met de XS dus geen enkele spijt van. Kwam van een 5s dus ook een mega vooruitgang in snelheid natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Archie_T schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 19:31:
Grappig, terwijl ik dit type wordt net precies het tegenovergestelde gezegd. Maar toch:
De iPhone 11 heeft een betere processor en volgens mij ook meer geheugen. Het scherm merk je volgens mij niet. Heb zelf een X en heb ook wel eens een 11 bekeken maar merkte weinig verschil. De camera is wel beter (vooral nacht), dus mocht je toch een foto nemen is het toch net iets meer plezier.
Het scherm merk je niet? Ik vind de 11 Pro echt een wereld van verschil met mijn 8 Plus. Vooral met donkere beelden en Netflix.

@TS: Ja het is allebei een beetje kut, en dat bedoel ik positief.

Xs heeft die fancy OLED display, maar 11 heeft weer die sublieme accuduur. Ik zat ook een beetje met dit dilemma. Wil je beide + de beste camera, dan moet je verplicht de Pro pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Je kunt hierin geen slechte keuze maken. Beide iPhones zijn top!

🌞🍃

Pagina: 1