Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Safari kan pagina niet openen, te vaak doorverwezen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Wiesje Bosbes
  • Registratie: februari 2020
  • Laatst online: 27-02 20:42
Hallo,

Op het moment dat ik mijn Digid nodig heb krijg ik op mijn Ipad de volgende melding
(je wordt doorverwezen via bijv. het CBR of een medisch dossier) :
“Safari kan pagina niet openen omdat er te vaak is doorverwezen”.

Ik heb de geschiedenis en cookies gewist, mijn IPad een harde reset gegeven, maar het probleem blijft.... 8)7

Weet iemand een oplossing?

Alvast bedankt.

Alle reacties

• Margita
  • Laatst online: 23-02 19:37
Hoi,

Ik heb precies hetzelfde probleem! Is volgens mij ontstaan sinds de laatste update. Ik zoek ook naar de oplossing...

• Spiral
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 06:48
Waarschijnlijk dat het SameSite cookie attribuut is toegevoegd. Algemeen gesteld ondersteunen niet alle safari browsers SameSite=None

Zie: https://chromium.org/updates/same-site

To say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, and of what is not that it is not, is true. | Aristoteles

• blazez
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 11-03 19:38
Ik kom in dit topic naar aanleiding van een tip in mijn eigen vraag.
Bij mij krijg ik deze storing op een ios12 iPad. Op een iPadOS 13 iPad werkt het wel goed.

Faxe in "UWV, werkmap en digid"

• WismeijerJM
  • Laatst online: 14-02 10:06
Heb het zelfde probleem na laatste update op iPad. Probleem ook met Chrome. Kan niet meer naar CBR en zorgverzekering. Iemand al een oplossing ?

• Vloris
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 13:05
Het lijkt erop dat ze bij DigiD zelf iets stuk gemaakt hebben met een update van de website: https://www.digid.nl/fout...sie-12-mac-os-versie-1014

Ze werken aan een oplossing, maar die is er dus nog niet... :/

• PhatFish
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 07-04 23:49

PhatFish

and, uhm......Moo

Ik heb eind vorige week hetzelfde gezeik gehad onder Linux met de Brave browser. Chrome pakte hij prima, maar lijkt mij dat de lui van DigiD zelf iets hebben verprutst. Niet bepaald de eerste keer.

[Voor 5% gewijzigd door PhatFish op 12-02-2020 16:45]

...

• WismeijerJM
  • Laatst online: 14-02 10:06
Bij mij werkt nu alles weer, belastingdienst, SVB, CBR. Had wel een e-mail naar DigiD gestuurd, nog geen reactie.

• blazez
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 11-03 19:38
WismeijerJM schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 20:01:
Bij mij werkt nu alles weer, belastingdienst, SVB, CBR. Had wel een e-mail naar DigiD gestuurd, nog geen reactie.
Ik krijg hier ook weer het juiste digid schermpje.

• Toontje kenobi
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 09-04 17:43
Had hier hetzelfde probleem kan nu ook weer inloggen

• Margita
  • Laatst online: 23-02 19:37
Het lukt idd weer

• Wiesje Bosbes
  • Laatst online: 27-02 20:42
Bij mij werkt het gelukkig ook weer *O*

Bedankt allemaal voor jullie reactie.

[Voor 4% gewijzigd door Wiesje Bosbes op 13-02-2020 12:34]

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True