iCloud sleutelhanger blijft leeg

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:35
Vandaag ben ik overgegaan van een iPhone XS naar een 11 Pro. Alles ging prima toen ik de back-up via iCloud terugzette, echter blijven mijn “wachtwoorden” leeg. Terwijl ik dit wel aan heb staan in iCloud. Op mijn MacBook heb ik geen problemen en kan ik gewoon bij alle wachtwoorden.

Ik heb al de hele installatie opnieuw gedaan maar dit werkt niet. Online ook geen oplossing kunnen vinden die werkt.

Iemand een idee hoe ik alle wachtwoorden van mijn MacBook naar m’n iPhone krijg?

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:19
Je contactpersonen komen wel 'normaal' over?

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
Ja, overige items via iCloud geen probleem (notities, agenda, contacten, foto’s). Enkel die wachtwoorden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Voeg eens handmatig een willekeurig entry toe en zie of dat de sync naar je iPhone triggert.

Edit:
Wat als je iCloud Keychain uitzet op je iPhone en na even wachten weer terug aanzet?

[ Voor 34% gewijzigd door Tartarus op 11-02-2020 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
Net geprobeerd, maar dat werkt helaas beiden niet..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VidaR-9
Ah, update. Nadat ik de suggestie van @Tartarus had geprobeerd (uitzetten en half uurtje later weer aan) kreeg ik notificatie op mijn MacBook waarbij ik WW van MacBook en code van iPhone moest invullen. Daarna staan de wachtwoorden opeens in mijn iPhone.

Geen idee of er een direct verband is, maar het werkt lig weer!

Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 00:48
VidaR-9 schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 19:45:
Ah, update. Nadat ik de suggestie van @Tartarus had geprobeerd (uitzetten en half uurtje later weer aan) kreeg ik notificatie op mijn MacBook waarbij ik WW van MacBook en code van iPhone moest invullen. Daarna staan de wachtwoorden opeens in mijn iPhone.

Geen idee of er een direct verband is, maar het werkt lig weer!

Thanks.
Nieuwe apparaten die je toevoegd aan je iCloud Keychain moeten worden geauthoriseerd. Inloggen is niet genoeg idd. Vaak staat er dan in je iPhone instellingen een rode badge met 'Voltooi je Apple ID setup' of iets soortgelijks. Maar dit trucje triggerde het iig :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Pagina: 1