Uiteraard die Silverado.
Ja, zinvol antwoord. 
Je hebt wel gelijk, omdat die silverado een stuk beter is. Zowel qua geluid, als qua koeling. Maar over de prijs moeten we het ff niet hebben.
(zalman kost iets van 40 euro, en silverado rond de 70)
Je hebt wel gelijk, omdat die silverado een stuk beter is. Zowel qua geluid, als qua koeling. Maar over de prijs moeten we het ff niet hebben.
Ik heb zelf de Zalman 5100-CU en ben hier erg tevreden mee. Hij koelt goed en is ook stil, vooral als je hem in Silent Mode zet. Hij is dan bijna onhoorbaar.
Alleen moet je bij het bevestigen opletten. Ik had bijna mijn moederbord gesloopt. Er zitten namelijk te groote kartonnen ringetjes bij. Als je deze een beetje bij knipt is er niets aan de hand en heb je een prima koeler
.
Alleen moet je bij het bevestigen opletten. Ik had bijna mijn moederbord gesloopt. Er zitten namelijk te groote kartonnen ringetjes bij. Als je deze een beetje bij knipt is er niets aan de hand en heb je een prima koeler
Athlon Xp 1700+, Soyo Dragon Plus, 512 MB ddr, Radeon 8500
kartonnen ringetjes?Op woensdag 19 juni 2002 17:06 schreef Smackers het volgende:
Ik heb zelf de Zalman 5100-CU en ben hier erg tevreden mee. Hij koelt goed en is ook stil, vooral als je hem in Silent Mode zet. Hij is dan bijna onhoorbaar.
Alleen moet je bij het bevestigen opletten. Ik had bijna mijn moederbord gesloopt. Er zitten namelijk te groote kartonnen ringetjes bij. Als je deze een beetje bij knipt is er niets aan de hand en heb je een prima koeler.
Waarvoor heb je die nodig?
het lijkt me niet echt bevorderlijk als je karton dichtbij je CPU hebt.
Dat wordt een beetje warm enzo
Silverado
Heerlijk ding. Alleen moet je na een half jaar die 2 koelertjes schoonmaken want dan zit er best veel stof in.
Uitstekende koeler en goed bevestigingsmateriaal. Rubberen ringetjes en kurk meegeleverd voor de stabiliteit.
Heerlijk ding. Alleen moet je na een half jaar die 2 koelertjes schoonmaken want dan zit er best veel stof in.
Uitstekende koeler en goed bevestigingsmateriaal. Rubberen ringetjes en kurk meegeleverd voor de stabiliteit.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
Waren die ringetjes te groot??? Hmmm
Geen problemen mee.
Btw , met de silverado heb ik geen ervaring , maar mijn 5100 Cu gaat prachtig
Btw , met de silverado heb ik geen ervaring , maar mijn 5100 Cu gaat prachtig
Dude!! Waarvoor dit topic omhoog trappen.Op woensdag 19 juni 2002 14:32 schreef Aeon het volgende:
Ja, zinvol antwoord.
Volgens mij is de topicstarter inmiddels toe aan een nieuwe cooler
hij heeft tenminste wel de zoekfunctie gebruikt.Op woensdag 19 juni 2002 22:30 schreef O.D.Smolik het volgende:
[..]
Dude!! Waarvoor dit topic omhoog trappen.
Volgens mij is de topicstarter inmiddels toe aan een nieuwe cooler
Pagina: 1