[Elect / Carriere] 'Incorrecte' Match

Pagina: 1
Acties:

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:53

Ik zag geen subfora voor Elect/Carriere, dus geen idee of het hier of ergens anders moet.

Ik kreeg zojuist een match op Tweakers Carriere via de mail:
Hi FireDrunk
Gefeliciteerd! *knip* vindt jouw profiel interessant voor een openstaande vacature en komt graag met je in contact. Deze vacature voldoet aan al jouw wensen op het gebied van salaris, contract en reistijd.

*functieomschrijving*

*bedrijf*

*adres* - 40 uur € 10.000 - € 250.000
Dit verbaasde mij, want ik heb mijn salariseis op 70k staan. Nu valt hun 'aanbod' wel binnen die eis, maar toch ook weer niet. Het zal vast van allerlei factoren af hangen. Heel toevallig is hun aanbod precies de maximale bandbreedte van de keuze in Tweakers Carrière.

Met andere woorden, ze matchen op iedereen (qua salaris) ...

Maar volgens mij is de functie van de slider vooral: Ik wil niet lastig gevallen worden, zonder dat dit het minimum is. En dat is niet wat er nu gebeurd.

Is dit bewust zo gemaakt in de feature? Want nu kan elk bedrijf gewoon zeggen dat ze tussen 10k en 250k bieden, en zo elke eis van potentiële kandidaten by-passen.

Even niets...

• boenkeijer
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 27-05 16:28
Dit is inderdaad niet de bedoeling. We gaan het desbetreffende bedrijf hierover aanspreken.
Als dit het niet oplost dan moeten we na gaan denken over een technische oplossing, bedankt voor je reactie in ieder geval :).

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:53
@boenkeijer Het heeft niet veel geholpen, zojuist weer een match met dezelfde range :| (en van hetzelfde bedrijf)

[ Voor 13% gewijzigd door FireDrunk op 08-04-2020 17:46 ]

Even niets...

• boenkeijer
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 27-05 16:28
@FireDrunk dan gaan we kijken naar een technische oplossing. Ik ga een ticket maken, maar kan helaas geen belofte doen wanneer deze oplossing live komt te staan.

Dank voor je melding in ieder geval! Ik ga de accountmanager nogmaals berichten hierover.