Ik ben opzoek naar een Prepaid Credit Card die ik kan opwaarderen met mijn Paypal Account. Jammer genoeg is de Cash Card van Paypal zelf niet beschikbaar in NL maar kan geen alternatieven vinden die mij laten opwaarderen met Paypal. Hebben jullie misschien de goude tip?
Die zijn er niet volgens mij, waarom zou je dat ook willen?
Enige wat je kan doen is een bijvoorbeeld N26 rekening met CC aanvragen en dan je Duitse N26 IBAN aan Paypal koppelen en hier op je bedrag laten uitbetalen, dan is het beschikbaar op je N26 account inclusief CC
Enige wat je kan doen is een bijvoorbeeld N26 rekening met CC aanvragen en dan je Duitse N26 IBAN aan Paypal koppelen en hier op je bedrag laten uitbetalen, dan is het beschikbaar op je N26 account inclusief CC
Verwijderd
Bijvoorbeeld geld te kunnen ontvangen en uitgeven zonder dat er een bankrekening aan te pas komt.GrooV schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 16:33:
Die zijn er niet volgens mij, waarom zou je dat ook willen?
Paypal is gewoon een bankrekening volgens de EU en de belastingdienst, je hebt alleen geen IBAN en kan geen SEPA betalingen doen.Verwijderd schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 16:40:
[...]
Bijvoorbeeld geld te kunnen ontvangen en uitgeven zonder dat er een bankrekening aan te pas komt.
Je Paypal rekening is gewoon inzichtelijk voor de BD.
Een CC die niet van Paypal is kan nooit zonder een rekening werken, of je moet aan de Bitcoins of iets dergelijks gaan
[ Voor 13% gewijzigd door GrooV op 11-02-2020 16:56 ]