If you see me running, try to catch up
Ik loop ermee rond ik vind het een prachtig telefoontje alleen de krasjes komen er snel op en dan niet alleen op het display maar over het hele toestel. Verder heeft dat ding echt veel en veel meer mogelijkheden dan je huidige nokia en een mooi en overzichtelijk display, op het flash kaartje kun je ook andere dingen dan mp3's opzetten dat vond ik ook wel aardig, syncen met outlook etc.
Let niet op spellingsfouten etc.
maar gebruik de search voor verdere meningen
Let niet op spellingsfouten etc.
maar gebruik de search voor verdere meningen
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Verwijderd
op mijn telefoons komen altijd veel krasjes
, magoed, dat zal wel aan mij liggen 
Ik heb nu de Siemens C35i die mij ook wel aardig bevalt maar naar mijn id toch zeker aan vervanging toe is.
Deze heeft zoals al mijn telefoons al veel meegemaakt
Ik heb nu de Siemens C35i die mij ook wel aardig bevalt maar naar mijn id toch zeker aan vervanging toe is.
Deze heeft zoals al mijn telefoons al veel meegemaakt
Ik heb er ook eentje. Hij is perfect. De geluidskwaliteit is prima. Ik heb alleen 2 extra dingetjes gekocht, een USB MMC lezer en een 64MB mmc'tje. Mijn digicam werkt ook met MMC's dus afwisselend gebruik ik die 64 MMC ipc de 32mb in cam of GSM.
Het gebruiksgemak is prima, ze hebben de menustructuur "geleend" van Nokia. Ik ben er errug tevreden over.
Het gebruiksgemak is prima, ze hebben de menustructuur "geleend" van Nokia. Ik ben er errug tevreden over.