Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hoge Geheugen Temps Vengeance PRO geheugen

Pagina: 1
Acties:

• ArranChace
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 31-08-2024
Hebben hier mensen ervaring met Open show Cases (Thermaltake Core P7)en geheugen Temps van passief gekoelt geheugen

Mijn PC is op geheugen na geheel watergekoeld, en omdat het een open Case is, zit er absoluut geen airflow in, dus geheugen word volledig passief gekoelt.
In hoeverre is dit een probleem, de Temps van het geheugen lopen soms op tot 60 a 62 graden bij gamen, en in rust zakken ze tot een graad of 54, wat in verhouding met de watergekoelde componenten 20 tot 25 graden hoger ligt die rond de 28 a 32 graden zitten tijden het gamen (CPU/GPU/VRM blok), en na een uurtje gamen zijn de geheugen modules zo heet je bijna je vingers er aan brand, en zitten ze rond de 68 graden heet.

Is dit nog acceptabel,of moet ik gaan omkijken voor geheugen op de loop aan te sluiten

AMD Ryzen 9 3900x, ROG Crossair Formula VIII, 32GB/2x2TB SSD, Thermaltake M360 + Core P7

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:44
Operating temps van RAM zijn doorgaans 0-85 graden C. 68 zou voor mij te hoog kant zijn.
Het 'vervelende' van temp metingen is dat het geen garantie biedt. Je kan een RAM bank op 40 graden houden en dat deze na ~3 jaar stuk gaat, of er een op 60 graden houden die het 6 jaar volhoudt. Garanties zijn er niet, boerenverstand wel ;). Koelen die hap, is nooit onverstandig.

Team anti-scalp - wauw..