Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Maak kennis met onze nieuwe communitymanager: Moonsugar

Pagina: 1
Acties:

• SRich
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 00:08
Ik snap best dat jullie er niet de nadruk op Ginz willen leggen maar om nou neer te zetten dat :

"Sinds bekend werd dat Ginz ons ging verlaten".

Op die manier lijkt het alsof het zijn eigen beslissing was, terwijl dat niet helemaal zo is.

plan: Maak kennis met onze nieuwe communitymanager: Moonsugar

Het grote adblocking topic

• WoutF
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 17:43

WoutF

Hoofdredacteur
Zo is het totaal niet bedoeld en ik zie in de reacties ook dat niet iedereen het zo leest. Het is juist zo neutraal mogelijk opgeschreven, omdat het artikel over Moonsugar gaat, niet over Ginz.

• CyberMania
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 23:07

(bron foto: Marketingfacts.nl)

Over twee weken is het Community Manager Appreciation Day. Hoe gaan we dat vieren met onze waardering blijk te geven? Ook ongeveer een jaar in dienst dan precies! @Moonsugar

Als ik eerlijk ben vind ik dat nog best moeilijk om te achterhalen wat dan precies want ze is zo onzichtbaar geweest dit jaar (vooral bij cruciale momenten). Wie kan ons helpen met wat insider info zodat we toch onze dank kunnen uitspreken (want ze zal vast veel gedaan hebben voor ons!).

[Voor 77% gewijzigd door CyberMania op 10-01-2021 19:52]

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True