Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Hulp! Eerste pc build

Pagina: 1
Acties:
  • 201 views

Vraag

• Laarsr074
  • Registratie: februari 2020
  • Laatst online: 16-02 14:07
Gister is mijn laptop overleden. Na lange tijd ook voor dat hij overleed zat ik al aan een desktop te denken. want de meeste spellen die ik op de laptop speelde kon je tijdens het spelen een ei bij bakken. maar helaas heb ik geen verstand van wat het beste is voor de wensen die ik heb. ik sta voor alle opties open en waardeer de hulp van mannen/vrouwen die er echt verstand van hebben, in tegenstelling van mij.
Budget is 1100 alleen voor de Desktop zelf, dus exclusief monitor en toetsenbord en muis

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben opzoek naar een systeem die de volgende spellen in moeiteloos kan draaien met een beetje fatsoenlijke graphics. Soort spellen dat ik wil spelen: Call of Duty: Modern warfare, Fortnite, Minecraft, Rust, Grand Theft Auto.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget ligt rond de 1100+/- euro.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
[i]Ik heb geen componenten of randapparatuur dat ik ga gebruiken. Alles in één keer nieuw.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen eisen of wensen, ik sta voor alle tips en weetjes open.

Ga je overklokken?
Het liefst wel overklokken, toch net even het onderste uit het kannetje halen uit het systeem

Laarsr074 wijzigde deze reactie 10-02-2020 23:09 (9%)

Alle reacties

• milotic
  • Registratie: april 2019
  • Laatst online: 23:10
eigen lijst is wel een pre ! wat heb je zelf al gevonden?

• P3TER_
  • Registratie: oktober 2019
  • Laatst online: 07:20
Ga je Minecraft met shaders en hoge resolutie resource packs spelen, of alleen max settings?

• Wintervacht
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 01:23

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Welk scherm ga je gebruiken?

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 08:18

br00ky

Moderator Harde Waren

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True