Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1338682

Topicstarter
Hallo! Ik heb een probleem. Sinds een aantal dagen kan ik niet meer op het internet met mijn data. Nou zit ik er niet veel op dus werd ik er niet warmer of kouder van maar toen ik net even goed ben wezen kijken, viel het me op dat me netwerk niet beschikbaar is en 'wordt bijgehouden'. En als ik daar vervolgens op klik komt er in beeld te staan dat 'er een certificaat is gedownload en dat mijn netwerkverkeer kan worden bijgehouden of aangepast. Nu kan ik hier niks duidelijks op google over vinden. Kan iemand mij hierbij helpen? Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:26

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Dit gaat om mobiele data van een smartphone of je kabel/glasvezel of adsl verbinding?

Zou je iets meer info willen geven en dan ook wat je al gedaan hebt om het te verhelpen?

[ Voor 35% gewijzigd door Outerspace op 10-02-2020 20:21 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:18

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Anoniem: 1338682 welkom op Tweakers.

Je openingspost voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Zo is het belangrijk om zoveel mogelijk informatie te geven over je probleem, daarnaast is het ook verplicht om eerst wat eigen onderzoek te doen voordat je een topic opent. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart

Zou je dus even het volgende willen toevoegen:
- Met welk apparaat / apparaten heb je deze problemen?
- Wat voor besturingssystemen draaien die?
- Wat heb je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan?

Op die manier kunnen we je een stuk beter helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Excuses naar bovenstaand, ik heb een Samsung A7 met android en ik heb al zitten rond te googlen maar wordt er zelf alles behalve wijzer van. Mvg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:37

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Anoniem: 1338682 schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 19:24:
Excuses naar bovenstaand, ik heb een Samsung A7 met android en ik heb al zitten rond te googlen maar wordt er zelf alles behalve wijzer van. Mvg
Wij hier ook niet van helaas. Input >= output geldt ook voor hulpvragen. Met zo weinig info kan niemand je helpen en als we het woord voor woord uit je moeten slepen is de vraag of iemand het dan nog wil...

Je hebt dus een Samsung Galaxy A7 telefoon. Die draait inderdaad een of andere versie van Android (welke?). En dan-

Je hebt het over "mijn data". Bedoel je dan een 4G data-abonnement? Zo ja, welke en bij welke provider? Zo nee, beschrijf eens in je eigen woorden, maar uitgebreid en duidelijk, wat je dan met "mijn data" bedoelt.
Kan de telefoon wel via WiFi op het internet?
Kunnen andere telefoons met zelfde provider op dezelfde locatie wel op internet?
Is er recent een update op de telefoon geinstalleerd?
Gaat het alleen over web surfen met de browser op je telefoon? Hebben apps wel of geen verbinding?
Heb je een evt datalimiet/beperkte bundel? Zo ja, hoeveel daarvan heb je op dit moment gebruikt?

Let wel: met bovenstaande antwoorden zijn we er nog niet, maar dan kunnen we tenminste gericht vragen stellen.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:18

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Anoniem: 1338682 schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 19:24:
In dat geval geef ik je topic even een schopje richting de telefoon hoek. Verder kan je iets uitgebreider zijn met je probleemstelling. Post een wat screenshots van de meldingen die je in de Openingspost beschrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Excuses, ik ben net nieuwe hier en alles behalve handig met telefoons. Ik zal een paar screenshots maken.
Pagina: 1