Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Hulp nodig bij aanschaf camera voor video’s te maken.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Ps.andeweg
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 15-02 07:36
Goede dag,

Ik reis graag en van mijn reizen maak ik graag video’s. Nu doe ik dat met een GoPro Hero 7 Black, dat gaat met veel licht prima.

Echter inzoomen is niet mogelijk en als er wat minder licht is wordt de beeldkwaliteit eigenlijk onbruikbaar.

Ik wil dus een nieuwe hooft camera gaan aanschaffen om mijn reizen vast te leggen. Echter zie ik door de bomen het bos niet meer.

Zelf denk ik op dit moment dat een systeem camera de beste keuze is. Mijn budget is circa €1000,- voor een body.

Omdat ik nogal een luie filmer ben, vind ik een goede autofocus erg fijn ook een stabilisatie is een pre, al is het aanschaffen van een gimbal geen bezwaar.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True