[TNET] Kan er een melding gedaan worden op de FP?

Pagina: 1
Acties:

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:46

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Omdat meerdere personen problemen hadden met voedingen van Enermax (de 350watt en de 431 watt versies) hebben sommigen waaronder ik kontakt opgenomen met Enermax en de leveranciers.

Dit probleem wordt veroorzaakt door een produktiefout en heeft tot gevolg dat de PSU meer geluid produceerd dan normaal is.

Nu worden de mensen die in het bezit zijn van een Enermax PSU van dit type dus verzocht om kontakt op te nemen met hun leverancier.

De topics die over dit onderwerp gaan zijn:
[topic=197001]
[topic=195293]
[topic=181309]
[topic=197252]

Misschien dat jullie een oproep kunnen plaatsen op de frontpage? Dit om te voorkomen dat mensen die deze problemen ook hebben niet horen van de omruilaktie en daardoor met een PSU blijven zitten die niet goed werkt.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik vind het wel een goed en "klantvriendelijk" idee. :)

(Niet dat ik er maar enige invloed op uit kan oefenen dat dit wel of niet gebeurd... ;) )

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

OC-shop heeft ook een RMA-actie in gang gezet. Zlef heb ik een 550W exemplaar, en daar zal wel niks mee aan de hand zijn.

MOVE TO/FRONTPAGE :?

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Op zaterdag 04 augustus 2001 01:11 schreef BBL the 2nd het volgende:
MOVE TO/FRONTPAGE :?
Zo goed zijn de modjes hier ook weer niet B-)

Mark ?? :P

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:25
Kijk eens wat hier staat: http://www.tweakers.net/plan.dsp?PlanID=110

Komt zo online :).

• cutter
  • Laatst online: 28-09 13:58

cutter

Wannabe i7 fanboy

Post effe het typenummer in de melding waar het om gaat. Heb zelf een oudere enermax voeding (EG351P-VE), ook 350 watt, maar volgens mij is hier geen probleem mee omdat er geen variabele toerental regelaar opzit.

Type PSU EG365P-VE of EG465P-VE
Gaat het volgens mij om.

• mvds
  • Laatst online: 14:46

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
er word een van de topics over dit onderwerp niet vermeld. Kan die er even bijgezet worden? Staat ook in het bericht die ik in de nieuwsqueue gegooid heb. Ik neem aan dat dit bericht aan de hand van dat bericht gemaakt is?
Pagina: 1